White Island&m'n eigen rouwkamer, hahah - Reisverslag uit Whakatane, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu White Island&m'n eigen rouwkamer, hahah - Reisverslag uit Whakatane, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

White Island&m'n eigen rouwkamer, hahah

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

10 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Whakatane

Jowjow...ben ik weer. Heeeeeerlijk warme dagen hier, graadje of 30-32, mwah helemaal niet gek;-)
Afgelopen dagen weer een kleine toer gemaakt.
2 nachten in Gisborne geweest. Heerlijk hostel, supergezellig filmpies gekeken en genoten van een roomie die zich ontzettend klemgezopen had, haha. Verder is het daar "cook-mania", dus allerlei standbeelden e.d. van de beste man bekeken. Mooie berg beklommen en de sunset bekeken, mooie baai bewonderd..Jup, mooi.
Toen Whakatane (je zegt Fa-ka-ta-ne, voor de beginners thuis;-). Daar had ik een voormalig uitvaartcentrum als hostel te pakken....En m;n kamer, je raad het al, een rouwkamer! hahah, ag was ik even blij om roomies te hebben. Vet leuk, dikke pizzaavond gehad enzo.
Ow ja en niet te vergeten, twee KAKKERLAKKEN ontmoet. Ahhhh!
Verder een dagtocht nr White Island gemaakt!! Eiland (2u varen) met actieve vulcanen! Mennnn supers om daar te lopen. Stoom vloog ons om de oren en we moesten zelfs gasmaskers gebruiken, vet gaaaaaf!
Hoefde maar 1x te kotsen op de heenweg, dus dat viel reuze mee, hahah. Terugweg supermooi, ow ja....en DOLFIJNEN gezien!!!! Mooi mooi mooi!

xxx

  • 13 Februari 2011 - 08:47

    Helga:

    de actie spat er van af! Wow wat doe je veel en wat een indrukken!
    Die rouwkamer.......hmmmmm niet mijn ding denk ik, zou geen oog dicht doen......dan zijn roomies wel een uitkomst ;-)
    have fun de komende dagen!!

  • 13 Februari 2011 - 09:13

    Alie:

    Hoi Mandy.

    Goedemorgen zou ik zeggen... Jonge, wat maak je veel mee en leuk dat je ons daar van op de hoogte stelt. Je kunt van alles opzoeken in de omgeving waar jij steeds verblijft, op de pc. bedoel ik. Het is een super mooi land Mandy. Goede keus gemaakt... Je moet denk ik helemaal weer afkicken als je terug bent in dit koude kikkerland. Gister, zaterdag, heeft het gesneeuwd en -3 graden!! Jammer dat we geen foto's zien. Veel succes en plezier meid en genieten hè? Groetjes, Alie

  • 13 Februari 2011 - 13:45

    Ilse:

    Hoi lieverd,
    Kotsen van de bootreis of de vulkanen stank. Lijkt me idd niet heel erg gezond voor je. Vandaar natuurlijk de gasmaskers. :-) En geen geest verschijningen ontmoet in je rouwkamer. Dat je iemand hoort zeggen " zo lieverd schuif eenszeven op" en dat je dan niets ziet alleen zo'n briesje bij je langs. Hahaha ja ik heb Een levendige fantasie. Vind je nu natuurlijk extra stoer. Wij gisteren dag je uit met de kids. Filmpje gepakt, visje gegeten en met de trein geweest. En dat vergezeld met hagel, sneeuw, regen en harde wind. Ook stoer. Wel leuk gehad. Nu de kelder trap maken ben er doorheen gekrakt vanmorgen. :-) Hahahaha tot later Laiverd. Heel veel plezier en dikke kus. Mis je. Of mag ik dat niet zeggen. XXXXX

  • 13 Februari 2011 - 16:25

    Ingeborg:

    He meid,
    Lekker warm ja! Tis hier koud, zit verkleumd op de bank van het voetbal kijken. Leuk zo'n vent die voetbalt :)
    Lees met veel plezier je verhalen, echt super.
    Dikke kus

  • 14 Februari 2011 - 09:34

    Anke-Marrit:

    Joooo vrouwtje!
    Wat bist oek een stoer wichie :D!
    Ik was al zoo benieuwd naar je vulkanenverhaal!
    Niet weggeblazen door de stoom dus :P?
    Ook nog gasmaskers drbij?! Ik hoop dat je daar toch een foto van hebt gemaakt :P Die kan ik vast wel weer voor het 1 of ander gebruiken in de toekomst :D!!
    @ Ilse hahahah leuke levendige fantasie heb je ja :D! Ik beelde mij ook al zoiets in ;)!
    Nou vrouwtje ben benieuwd wat je volgende avonturen zullen zijn!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Whakatane

New Zealand Adventure

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2011

HomeSweetHome

22 Maart 2011

De laatste uurtjes aan de andere kant vd wereld

21 Maart 2011

Klaar voor vertrek...

20 Maart 2011

Afscheid en ready for home

18 Maart 2011

Business class
Mandy&Jeen

Actief sinds 13 Nov. 2010
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 64637

Voorgaande reizen:

27 Juli 2013 - 10 Augustus 2013

Thailand, Laos, Vietnam 2013:-))

06 Oktober 2012 - 23 November 2012

Indonesie&Maleisie 2012

09 Januari 2011 - 23 Maart 2011

New Zealand Adventure

Landen bezocht: