De laatste uurtjes aan de andere kant vd wereld - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu De laatste uurtjes aan de andere kant vd wereld - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

De laatste uurtjes aan de andere kant vd wereld

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

22 Maart 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Owkee lekker bageltje en theetje gehad. Nu nog een paar uurtjes mezelf zien te vermaken door jullie te stalken, hahah.
Het was hier fantastisch!!!
Pas op, ik kom eran!

Kussie van Pap en Mam
    Lebberrrr van Fancy !!

• 21 Maart 2011 - 21:03

I@M:

Good trip !!Thinking of you. make the most of it.
    Lots of people waiting to welcome you back and hear the stories eh !.I think your mam might get some sleep soon
    See you.bye for now.
    xx

• 21 Maart 2011 - 21:53

Kirsten:

Stalt maar lekker hoor ;)

We passen hier op hoor, denk dat iedereen je graag wil zien.

Goede reis, liefs, Kirs

• 22 Maart 2011 - 06:01

Gerda:

We zien je gauw.....

• 22 Maart 2011 - 08:40

Laura:

Goede reis meissie!!!! Heb Xerro verteld dat je terug komt hij heeft al weer zin om met je te wandelen (en ik ook!!!)
    Tot heeeeeeeeeeeel snel

dikke kus

• 22 Maart 2011 - 15:16

Mam:

Hoogezand, 22 maart, 16.00 uur.
    Heb net bericht gehad van Prinses Mandy..... ze heeft 40 minuten vertraging in Kuala Lumpur..... ze heeft de schoentjes uit en gaat nog even liggen met een glas champagne.....
    Tjonge jonge.... t'is wat hè !!! ha ha

• 22 Maart 2011 - 16:09

Helga:

jeetje; vertraging "vieren" met champagne;-)
    of zal het een toast zijn op een verder voorspoedige reis? dan doe ik mee hoor!! alleen niet met champagne (dat heb ik niet in huis......) oh eh de paaseitjes smaken anders ook herlich alhier, hahaha
    hé Man, een goede reis verder en hoop je snel te zien hier in het lente-ontwakende-nederland

• 22 Maart 2011 - 16:39

Kirsten:

champagne en 'happy pills', lekkere combinatie hahaha. Die ligt straks voor pampus in haar tot-bed-omgebouwde stoel...lekker rustig voor haar mede-passagiers ;)
    En zo komt ze goed uitgerust aan in Nederland, hopelijk minder last van een jet-lag...

Vliegse babe