Afscheid en ready for home - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Afscheid en ready for home - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Afscheid en ready for home

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

20 Maart 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hi die hi,
men wat is dit een wereldstad zeg! Heb gister afscheid van m;n maatje genomen, valt toch wel zwaar na 4weken samen reizen...
Dus beetje verslagen vandaag een bus nr de stad genomen (hmm, niet zo comfortabel) en daar eventjes in een slakkegangetje de boel bekeken. Mooie ervaring. Ze hebben hier zelfs een lopend (animatie)poppetje als je groen licht hebt bij het oversteken. (lachehh)
Ow ja en er kwamen nog een stel sixpackboys langs...jummie:-)
Euh, genoeg geklets. Ik ga een van m;n laatste maaltijden in een restaurantje nuttigen!
Voor jullie, goeiemorgen! Ik kom eraan hoor...de 22e vlieg ik via Kuala Lumpur en kom de 23e aan op Nederlands (hopelijk non trillend en veilig) grondgebied.

xxMan

• 20 Maart 2011 - 06:15

Ditta:

Hoi meid,

Wat ging de tijd snel zeg! Voor jou helemaal denk ik! We hadden het er van de week over, voor ons gevoel was je nog niet zolang weg en kom je alweer terug! ;-) succes met afscheid nemen daar en tot snel! Hopelijk heb je tijdens de reis niet al teveel last van je stuitje!

Liefs Ditta

• 20 Maart 2011 - 11:08

Laura En Roelof:

Hi Lieverd,

Nog 3 dagen en dan home sweet home.
    Wat is de tijd snel gegaan, had het er net met roelof over.
    Nou meis we wensen je een goede reis terug, geniet van de luchthaven in Kuala Lumput (is echt MEGA) er valt genoeg te zien. Mocht je jetoch nog vervelen om de paar minuten gaat er een treintje van de ene kant van het vliegveld naar de andere. Leuk tijd verdrijf hihihihihi (hebben wij ook gedaan)
    Tot snel

Hele dikke kus van ons

• 20 Maart 2011 - 11:18

Kirsten:

Dus het zit er bijna op. :( voor jou, :) voor ons!!!
    Een goede terugreis, hoop dat het allemaal een beetje vol te houden is.

Enne thanxz voor al je berichten, erg vermakelijk en jaloersmakend hahaha. Heb me iig er goed mee vermaakt!

Tot snel meis, kunnen we weer eens lekker bijkleppen

dikke kus

• 20 Maart 2011 - 11:18

Mir:

Zo kom maar terug, de gooise vrouwen draait op dit moment in de bios ;-)
    Het weer is hier zonnig en alles ziet er helder en stralend uit.
    Oja en kun je niet wat van de six packs mee nemen voor onderweg? Dacht aan een zijnen, want een harem is alleen voor de mannen weggelegd:-) zodat je nog even lekker in de watten wordt gelegd, massage, persoonlijke bediening, in de vorm van levend dienblad ofzo. Denk dat je dan een zeer aangename terugreis hebt ;-) he vrouw tot binnenkort en geniet nog even van de animatie poppetjes, hihi

zwaai zwaai

• 20 Maart 2011 - 12:46

Joke:

Wat zijn de dagen omgevlogen zeg.
    Wij wesen jou een goede vlucht terug. Tot Ziens.

Groet Joke en Leonie

• 20 Maart 2011 - 14:31

Anke-Marrit:

Hey Man!
    Raar idee om te denken dat dit echt één van de laatste of misschien wel de laatste berichtgeving van jou is vanuit NZ. Geniet ze nog maar efkes en zie je snel weer!
    Liefs

• 20 Maart 2011 - 17:59

Margreet:

Hey lieve Man!
    Och man, nu alweer naar huis? Hoop voor ons dat je niet te bruin thuis komt...... Je hebt geluk... het is hier dit weekend ook een soort van lente met een heel lekker zonnetje!!
    Geniet nog ff en ben benieuwd naar al je live-verhalen!
    Enneh... succes met je stuitje tijdens de vlucht.... hihi succes met je stuitje..... dat klinkt stom....

xxx Margreet

• 20 Maart 2011 - 20:19

Bep:

lieve mandy, nu al bijna jij weer terug naar huis dan jij geslaagd met new zeeland en genoten . misschien ook nieuwe vriend met je mee naar nederland hi. tot gauwa weer terugie groetjes bep

• 20 Maart 2011 - 20:37

Do:

Hey, alvast een goede reis! Liefs

• 20 Maart 2011 - 21:02

Bert En Marga:

Hi Mandy

Je vakantie zit er al bijna weer op.
    Wat een ervaring was dat en wat heb jij ontzettend veel mee gemaakt.
    Hier hou je heel veel leuke en iets minder leuke herinneringen aan over, maar wat heb jij ook genoten zeg, geweldig!
    We wensen je een hele goede reis terug en hopelijk heb je niet teveel last van je stuitje.
    We maken eens een afspraak om je foto's te zien, en nog meer verhalen te horen.

Groetjes Bert en Marga