Business class - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Business class - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Business class

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

18 Maart 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hi lieve mensen,
inmiddels ben ik in Auckland aangekomen. Wat een STAD!! En wat een gebouwen en mensen!! Shocking en leuk na al die prachtige landschappen en dorpjes.
Slaap bij een vriend van m;n reisgenootje een echte kiwiexperience.
We hebben een paar dagen in Coopers Beach een HEUL huis gehuurd! Paar slaapkamers, 2 banken, tv met sky, grote keuken, eetkamertafel, badkamer, wasmachine, etc etc... Wow, jup I could live here! Fantastisch!!
Oef en Doubtless Bay is al helemaal prachtig. Gouden stranden, lekker temperatuurtje en een en al relaxedheid. (just like me;-)hihi
Anyway, zit nu in Auckland. Door m;n stomme stuitje kan ik nog steeds niet zo lang zitten en lopen enzo... Nog steeds aan de pijnstillers. De terugreis zou 14 1/2u (+7u+4u) zitten betekenen. Dat kan maar een ding betekenen, au..big au.
Heb nu officieel bevestigd gekregen dat er een nieuwe vlucht voor me wordt geboekt in business class (tja je moet alles toch een keer uitproberen he, haha)
Ben nu dus in afwachting van de gegevens... Vlieg gelukkig uit Auckland (dit zou Christchurch zijn), dus ik ben heeeeeeel blij.
Sad to leave NZ, but happy to see everybody again! Tx for all the comments and support,

dikke kus Man

• 18 Maart 2011 - 07:40

Bea:

Hey Mandy!

Nog ff genieten!!
    Dan wens ik je welkom in Nederland!!
    Goede reis in luxe class!

Tot guaw!

Handgroet Bea

• 18 Maart 2011 - 07:51

Helga:

time flies when you're having fun! Volgende week ben je alweer hier.......
    Geniet van de laatste dagen NZ en heel veel sterkte op de terugreis. Business class, hoop dat je reisverzekering dit betaald? hahaha, mag er een zwembandje mee?
    houd je de blog nog wel een paar dagen bij ook als je moet afkicken in NL, het is nl zo leuk om te lezen.
    groetjesssssss

• 18 Maart 2011 - 07:57

Kirsten:

een heel huis huren? Wat een luxe. Kon je er wel makkelijk aan wennen nar weken in gaten je behoefte te hebben gedaan en slapen in tentjes?

Maar goed, eigenlijk weet je dus nog niet meer. Nog steeds BC, maar geen datum?

Keep enjoying!!!

• 18 Maart 2011 - 08:19

Anke-Marrit:

Heey Mandy!
    Wat klinkt dat heerlijk zeg :D!
    Gouden stranden, huisje huren.. lijkt mijn weekendje Vlie wel :P hahahah!
    Hoop dat je terugreis goed verloopt en je niet teveel pijn hebt :S.
    Vrouwtje geniet ze van de laatste dagen en je tijd in Auckland en dan zien we je volgende week graag weer terug in Nederland :D!!
    Liefs

• 18 Maart 2011 - 08:56

Alie:

Hoi Mandy.

Nog even meid en je avontuur zit er op... Wat een herinneringen zul je hebben en wat een ervaring. Ben nieuwsgierig naar je foto's en andere dingen, verhalen bijv. Neem je die leuke man ook mee terug? Veel succes met je "luxe "vlucht en goede reis terug. ALvast bedankt voor al je moeite en enthousiasme van het schrijven naar ons. Het was een waar genoegen om jouw verslagen te lezen van al je belevenissen. BEDANKT! Groeten, Alie

• 18 Maart 2011 - 10:33

Petra:

Hihi, kiwiexperience. Die houden we erin. Je reis is 1 grote kiwiexperience :)
    Volgende week ben je alweer hier... jeetje wat gaat de tijd snel. Wel beter dat je in maart terug komt, kan je gelijk door naar voorjaar en zomer.

Moeten we een terugkom/bezoek/foto's show-bezoekschema voor je maken? Er zullen een flink aantal mensen zijn die je graag gauw weer willen zien en spreken, waaronder ik! Maar geniet eerst nog lekker van de laatste dagen daar....tot snel!! X.

• 18 Maart 2011 - 17:41

Kor & Gerda:

Fijn dat je alles zo goed hebt kunnen regelen. Vanuit Londen wensen wij jou een goede thuisreis. Wanneer je thuis bent komen wij gauw langs met een lekkere fles wijn.......

XXX

• 19 Maart 2011 - 10:32

Ingeborg En Rolf:

he meid,
    save journey home! Hopelijk is de business class een beetje uit te houden met je stuitje :( We zien je snel, dikke kus

• 19 Maart 2011 - 13:58

I&M:

It WILL be a good journey home. Lots of room and service.Enjoy.
    Trip has not ended yet so make the most of the last few days.
    See you in May !!!
    Love an x

• 19 Maart 2011 - 19:23

Pap En Mam:

Lieve Man,
    Ook wij wensen je een goede reis terug !
    Gelukkig, er is alles aan gedaan om de reis zo comfortabel mogelijk voor jou te maken.
    Je hebt erg veel geluk gehad met lieve mensen in je omgeving die je hebben geholpen. Toppie !!!
    We zijn blij om je woensdag weer te zien op Schiphol !
    See you at six in the morning !!!
    NO PROBLEM !! haha
    Oh ja, om 6 uur in de ochtend is het nog erg koud hoor !!!
    Nog veel plezier de komende 2 dagen in Auckland.
    Goede Reis !!!
    Doei...... dikke kus !!!