Spahhhhhhhhh - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Spahhhhhhhhh - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Spahhhhhhhhh

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

14 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Okeee ik zit hier uberrelaxed even een verslagje voor jullie gezellige lezers in het koude kikkerlandje te tikken...
Hoe gaat het daar??
Hier nog steeds in 32graden, men ik word gewoon bruin!! (nog niet jaloers worden;-)
Zit in Rotorua. Mooi dorpje met de vulcanische activiteiten gewoon om je heen. Nog geen 5min lopen van m;n hostel heb je modderpoelen, dampende kraters e.d. Zo'n rare gewaarwording. Natuur heerst hier in NZ en je hebt er echt geen controle over.
Prachtig meer hier, je ziet de watervliegtuigen gewoon landen op het water. Gaaf!
Verder vandaag nr Thermal Wonderland geweest, Alie..leuk om te bekijken denk ik;-)) Wai-o-tapu. Je loopt daar langs metersdiepe kraters, de beroemde champagnepool, devils bath e.d.
Vanmiddag ontzettend moe dus ff getukt en vanavond.....gelooooof het of niet, nr Polynesian Spa geweest. Prfffft, zit hier megaontspannen en in een andere wereld ff een verhaaltje te tikken. Heeeeeerlijk. Gewoon in die spa's hangen en uitzicht hebben over het meer MET vulcanische activiteit. Gaaf, I'm a lucky girl!!
Morgen met een reisgenootje op pad en misschien 's avond nog een keer naar de spa, hihi heb de smaak te pakken.
Ow ja....en ben ondertussen m;n foto's aan het branden. Nog even geduld, ze gaan komen!!!

xx

• 14 Februari 2011 - 10:04

Anke-Marrit:

Mandy!!
    Voor het eerst dat ik het niet leuk vind om je verhaaltjes te lezen..
    Pffff wat een zaligheid en gaafheid (nieuw woord?) bij elkaar zeg!!
    Donders vrouwtje you really are a lucky girl!! Enjoy it :P:D!
    Geniet ze en ik wacht met smart op de foto's!!!

• 14 Februari 2011 - 10:10

Ilse:

Hey (bijna) slapende vrouw. Heb je nog contact kunnen leggen met een van de piloten? zou je misschien meekunnen in het vliegtuig. Dat zou ook geweldig zijn. Maar het klinkt heerlijk wat een realxt stukje van je reis en dan even een tukkie midden op de dag. Je zorgt goed voor jezelf. Helemaal goed bezig. Ben heel benieuwd naar je foto's. Tot later. Kussie

• 14 Februari 2011 - 10:15

Mandy&Jeen :

haha toppertjes....wat zijn jullie toch lekker snel!
    is wel weer een mieters idee vrouwtje Ils, zal morgen m;n charmes es in de strijd gooien voor een vluchtje;-) Bist ook een mooie he! (ik herinner me een leuk garagebezoekje, haha...)euh tot latersssss xxxx

• 14 Februari 2011 - 10:53

Petra:

dat was gezellig over de chat Man! Heb Rotura nog wel even opgezocht en ben het met je eens; PRACHTIG! Slaap lekker! XX.

• 14 Februari 2011 - 21:04

Ilse:

Tja we zijn vrouwen he. Daar mogen we zo nu en dan, heel af en toe best even gebruik van maken. Toch??? :-)

XXXX

• 15 Februari 2011 - 13:55

Margreet:

JALOERS, JALOERS, JALOERS......

• 15 Februari 2011 - 13:56

Margreet:

Had ik al gezegd dat ik vreselijk jaloers ben?
    Pff, wat een heerlijk leventje leid je nu Man!

• 17 Februari 2011 - 09:46

Alie:

Nou Mandy, dit is wel het summum van ontspanning het Thermal Wonderland, Wai-O-Tapu..... en dan die Polynasion Spa....... Alleen het kijken naar de foto's en filmpjes geeft al een ontspanning. Dat heb je ook wel even nodig na al die "ontdekkingen "van jou. Hééérlijk gewoon! Bijzondere wereld daar in New Sealand. Begrijp nu beter de Maori's die leven in en met de natuur, al eeuwen lang en vooral al hun tradities..... Genieten hè? gr. Alie

• 18 Februari 2011 - 19:59

Cornelia:

Heey Mandy!

Leuk om al je reisverhalen te lezen! Zo te lezen vermaak jij je heel goed!!
    Mooi zo! :D. Ik wens je nog heel veel plezier de laatste weken!

Liefs Cornelia

• 18 Februari 2011 - 22:17

Jennie :

Hoi Mandy,
    Zitten te genieten van je enthousiaste verhalen. Het klinkt allemaal wel heel erg aanlokkelijk. Ga vooral door met genieten en schrijven.
    Die foto met de walvissen is werkelijk geweldig.
    Groeten van Harm en Jennie