Partytime@RugbySevens - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Partytime@RugbySevens - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Partytime@RugbySevens

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

05 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

Heeeee lezers aan de andere kant van de wereld,

jup Mar, echt maf he! We zijn ongeveer 21.000km van elkaar verwijderd:-S Niet te zuinig... Gister had ik ff een klein homesick dipje, maar ben er alweer overheen with a little help from my friend.
Anyway....ik ben inmiddels in Wellington beland. Het Noordereiland en windy is deze town zekers!! Maar wel lekker warm.
Heerlijk om even weer in een ECHTE stad te zijn. En ik ben in feestgeduis terecht gekomen. Haha, de Rugby Sevens. 2 dagen vol wedstrijden en verkleedpartijen. De kostuums zijn hier 10x beter dan met carnaval. Echt zo'n leuk gezicht!
De finale is net geweest en de straten zijn afgezet voor FEEST. Ik ga het maar eens ondervinden.
Heb de afgelopen nacht een single room gehad, dus vanmorgen niet te zuinig/ontzettend lang uitgeslapen! Tis een verschrikkelijk ranzig hostel, maar het bedje is prrrrima. Heb dus maar bijgeboekt om ff bij te komen.

Kaikoura heb ik met pijn in m;n hart achtergelaten. Echt supermooi daar. Maar kon een lift van een echtpaar krijgen, dus dat maar aangenomen. Hartstikke gezellige Engelsen, die kerel een echte flierefluiter. Was voor iets aangehouden, haha, dik lachen...Zet et maar niet op de site, straks word ik ook opgespoord. Vertel het aan de nieuwsgierigen als ik weer thuis ben:-P
Overtocht over de Cook Strait was prima. Ik begin al zo;n reiziger te worden dat als ik een stoel heb gevonden, m;n oogjes dichtvallen en ik op plaats van bestemming wakker word. Tja, van reizen wordt je moe!

Dus nu nog ff genieten van het nachtleven in Windy Town. Flink bijslapen en genieten van m;n single room en maandag (denk ik) door naar Napier...
Wordt weer vervolgd. Hik,euh doeg!xxx

@wen, nope niet live gezien. En hockey pockey is inderdaad lekkerrrrr!
@janny, tx!! leuk dat je meeleest!
@jacq, hmmm een flur...je kunt ook even overvliegen om er een met me te delen. Ik trakteer;-)) hahah x

  • 05 Februari 2011 - 11:58

    Jacqueline:

    Okidoki, reserveer maar alvast n tafeltje. Heb m'n vlieger uit de garage gehaald. t Stormt hier zo hard dat ik zo bij je moet zijn ;-).
    Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  • 05 Februari 2011 - 12:44

    Kirsten:

    21.000 km verwijderd van elkaar en toch nog een overeenkomst. Hier is het ook hard aan het waaien. Gister met samengeknepen billen in de auto gezeten, werd een beetje heen en weer geblazen op de snelweg. Maar schijnt goed voor de bilspieren te zijn ;)

    Geniet van het feestgedruis en de ongetwijfeld lekkere rugbymannen (alhoewel je meer supporters zal zien denk ik, en vermoed dat die misschien niet zo lekker zijn.)

    Liefs

  • 05 Februari 2011 - 18:24

    Roelof En Laura:

    Hi Lieverd,

    Groot feest dus daar bij jou. Nou dat is aan jou wel besteedt dus je kwam om het juiste moment op de juiste plek of wist je dit van te voren?
    Hierna door naar Napier las ik....... Is echt een geweldig mooie art deco stad zeer zeker de moeite waard om heen te gaan en langer dan 1 nacht te blijven, maar ja dat zul je vast met meer plaatsen hebben.
    Nou Lieverd blijf genieten dan genieten wij van je mooie enthousiaste verhalen.

    Hele dikke kus van ons

  • 06 Februari 2011 - 00:27

    Ditta:

    Heej crimi,

    Ben natuurlijk erg benieuwd naar je verhaal over waarom die man was aangehouden! Dat gaan we onthouden om aan je te vragen! Hoe kan het toch weer dat jij met je neus in de boter valt met een feestje, haha! Heul toevallig!
    Zo te lezen heb je nog steeds een goed leven daar! ;-) Geniet er nog maar lekker van!

    Liefs Ditta

  • 06 Februari 2011 - 10:41

    Jolanda:

    Hoi Mandy,

    Je kent me niet, ik ben een vriendin van Ingeborg....
    Ik ben een aantal jaar geleden ook in Nieuw-Zeeland geweest en heb je de boeken geleend ;-) en ik was natuurlijk wel heeeeel nieuwsgierig wat je daar aan het doen bent.
    Ziet er goed uit!
    Geniet ervan! Ik geniet wel mee...

    Groetjes Jolanda

  • 06 Februari 2011 - 11:09

    Mam:

    Lieve Mandy,

    Als je dit leest zit je waarschijnlijk in Napier. We hopen dat je de mogelijkheid hebt om Cape Kidnappers te bezoeken want daar hebben we, van andere reizigers, prachtige foto's gezien van een kolonie jan-van-gents.
    Het plaatsje Wairoa staat bekend om zijn lekkere pie's. Ha ha, moet nog zien of die kunnen tippen aan Pet's pie's !!
    We hopen dat het, op deze nieuwe plek, ook weer partytime wordt.
    Lieve schat, have fun !

    Doei... xxx... Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

New Zealand Adventure

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2011

HomeSweetHome

22 Maart 2011

De laatste uurtjes aan de andere kant vd wereld

21 Maart 2011

Klaar voor vertrek...

20 Maart 2011

Afscheid en ready for home

18 Maart 2011

Business class
Mandy&Jeen

Actief sinds 13 Nov. 2010
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 64637

Voorgaande reizen:

27 Juli 2013 - 10 Augustus 2013

Thailand, Laos, Vietnam 2013:-))

06 Oktober 2012 - 23 November 2012

Indonesie&Maleisie 2012

09 Januari 2011 - 23 Maart 2011

New Zealand Adventure

Landen bezocht: