Walvissen and more - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Walvissen and more - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Walvissen and more

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

01 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Jup. Ik heb ze geziennnnnnnnnnnn!!!! En wel 7 walvissen in 1keer!!! Super om mee te maken. Die beesten zijn gewoon 15meter lang. Heb super foto's waar ze water op lopen te spuwen...de gedroomde picture helaas niet kunnen maken, maar dat doe ik gewoon een andere keer;-))
Supermooi. Ondertussen ook nog kunnen genieten van een paar ronddobberende en vliegende albatrossen (lucky me;-).
Voor de rest stadje bekeken en met m;n dagmaatje Marilyn uit eten geweest, seals gespot en een track gelopen.
En weet je....ik heb voor 't eerst in m;n leven Crayfish and Whitebait gegeten. Leuke foto's weer, haha, want het eten van die dingen is niet bepaald gemakkelijk maar wel lekker;-)
Ben nu MOE joh. Vanmorgen om 5.45 ging de wekker en 't is nu 22.05u.

anyway:
@Anne, m;n zak werkt supers! Heb em al een paar keer moeten gebruiken en iedereen heeft et erover. Hij is zo leuk! :-)
Maori's heb ik zeker gezien.Ben je daar benieuwd naar? Binnenkort maar es nr een haka.
Snel beter worden he, word je nog slimmer...
@Ils/Anke-M, nope de mannen gingen niet voor me koken. Ik heb alleen ff de kamer met ze gedeeld en ze gauw verlaten, haha. Die ene gaf me vanmorgen a big scare... Ik heel stilletjes in de badkamer, loop ik eruit staat hij er met z;n onuitgeslapen snuffert voor. Ahh. Haha. Nou ja, de arme ziel (duitser) moest aan t werk.
Slapen gaat prima. De dagen zijn zo vol en er zijn zoveel indrukken dat ik volop slaap. En tot nog toe -fingers crossed- nog geen ernstige snurkgevallen...heb oordoppen op voorraad:-)
@Wen, leukie leuk dat je zo meeleest! Ik zal je binnenkort ff bellen... Hockey Pockey, misschien morgen als de zon hier in Kaikoura blijft schijnen. Jouw tijd komt eraan!!!!!
Heb je gezien dat Linda en ik elkaar net hebben gekruisd in Franz Jozef?
@Joke: hartstikke leuk dat je reageert, gaat het goed daar?? Ik doe m;n best met de foto's. Het wordt steeds moeilijk om te kiezen...

@everyone: take care!
xxx

  • 01 Februari 2011 - 09:18

    Anke-Marrit:

    Yesh, wat super dat het gelukt is om ze te zien! Ben zeer benieuwd naar de pictures. Ondanks dat je zo moe bent ga je nu dan wel op msn reageren ;)?
    Wat fijn dat je zo goed daar kunt slapen. Ook al zul je idd wel kapot zijn 's avonds :)! Vervelende snurktaferelen lijkt me toch niks als je dan al zo moe bent. Dus hopelijk blijft het zo vrouwtje!!
    Veel plezier daar maar weer :D!

  • 01 Februari 2011 - 10:06

    Kirsten:

    Het is dat er hier geen smiley is voor groen van jaloezie, anders had ik hem gebruikt.
    Geen zin om de trip nog een keer te maken, maar dan met mij? Mag je mijn gids zijn ;)

    Lekker slapen, ga ik wel even werken hahaha.

    Kus

  • 01 Februari 2011 - 13:21

    Petra:

    ik wil ook daarheen! Boehoe, hier is het koud en saai (vergeleken met daar dan, over het algemeen vermaak ik me hier ook wel hoor ;)
    Walvissen spotten moet fantastisch zijn, overweldigend lijkt me dat.
    Tof om te lezen dat je zoveel mensen ontmoet en zoveel geniet van alles om je heen. Hou je zelf ook nog een dagboekje bij, of gebeurt dat allemaal hier op het www en zijn wij dan allemaal getuige?!
    Hoop dat je lekker geslapen hebt! X.

  • 01 Februari 2011 - 16:37

    Gerda:

    Mooi om het verhaal over de walvissen te lezen..... maar eh... de foto's daar ben ik wel erg nieuwsgierig naar.

    En wees blij dat je nog geen last van snurkers hebt......

    Sleep well.......

  • 02 Februari 2011 - 09:46

    Jacqueline:

    Hey flurster !!!

    Eindelijk de tijd gevonden om je stories te lezen en te genieten van je avonturen en foto's. Was hier ook erg druk met spotten van mussen, merels e.d. Niet te vergeten de dagelijkse tochten naar school en supermarkt. En de autoritten naar Haren, amazing !

    Heb al in de gaten dat er heel wat pondjes eraf moeten hier voordat we aan de reunie bij de big M kunnen beginnen met flurren :-).

    In elk geval nog heel veel fun en avonturen toegewenst, groeten oet Soltcampcity
    Jacq.

  • 02 Februari 2011 - 17:40

    Mam:

    Ha die Man,

    Wat een mooi avontuur weer !!
    En rivierkreeft en witvis (de vertaling uit het woordenboek) krijg je thuis niet hè ! Dat was zeker smullen ?!
    Veel plezier op de boot naar Wellington !! Doei......

    Mam

  • 03 Februari 2011 - 07:45

    Janny:

    Whow Mandy!!!! wat maak je wat mee! Geweldig om je verhalen te lezen en wat schrijf je lekker vaak! Superrrrr!!!!!! Geniet er lekker van!!
    x Janny

  • 03 Februari 2011 - 17:16

    Wen:

    Lache man dat je que route Linda hebt gekruist (vreemd woord zo in deze zin...) Heb je d´r ook nog ´live´ gezien? En ja, ik hoef nog maar 8 daagjes te werken! Oooh, wat zullen dat zware daagjes worden. Heb zo´n zin in Hokey Pokey Mmmmmmmmmmm

  • 04 Februari 2011 - 15:29

    Edith Van De Camping:

    wat leuk Mandy dat je dat allemaal meemaakt. ik hoop nog veel van je reis te zien ,en ik weet niet wanneer ik je weer zal zien maar hoop ook dat je weer in goede gezondheid thuis komt nog vele mooie dagen en tot ziens Edith

  • 04 Februari 2011 - 18:10

    Margreet:

    Ik voel me best een suffe moeke als ik jouw stoere verhalen lees.... haha!!!
    Maar ben verder best tevreden hoor met mijn leventje hier...
    Hier is: in Veendam waar het regent, stormt, koud is en iedereen ziekig is.....
    Dus lekker genieten daar hoor Man!!
    Potverdikkie zeg, je bent gewoon aan de andere kant van de wereld, zooo raar!
    Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Kaikoura

New Zealand Adventure

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2011

HomeSweetHome

22 Maart 2011

De laatste uurtjes aan de andere kant vd wereld

21 Maart 2011

Klaar voor vertrek...

20 Maart 2011

Afscheid en ready for home

18 Maart 2011

Business class
Mandy&Jeen

Actief sinds 13 Nov. 2010
Verslag gelezen: 3831
Totaal aantal bezoekers 64637

Voorgaande reizen:

27 Juli 2013 - 10 Augustus 2013

Thailand, Laos, Vietnam 2013:-))

06 Oktober 2012 - 23 November 2012

Indonesie&Maleisie 2012

09 Januari 2011 - 23 Maart 2011

New Zealand Adventure

Landen bezocht: