TranzAlpine treinreis - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu TranzAlpine treinreis - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

TranzAlpine treinreis

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

31 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Jojoo nog een verhaaltje,
vandaag van Franz Jozef vertrokken met (wat ik dacht) eindbestemming Greymouth. Maar zoals de dagen hier nooit zoals gepland verlopen, ben ik in Christchurch beland.
Het was zo grauw in Greymouth en m;n bus had aansluiting met de TranzAlpine. Na wat telefoontjes en regeldingetjes ben ik op de trein gesprongen. Wow nou geen wonder dat dit een van de mooiste treinreizen ter wereld is!! Over de ArthursPass, pfoef de uitzichten AMAZING!! Og en de bruggen HOOOOOOG. En dat allemaal bij een strakblauwe hemel.
Jup ik heb het virus te pakken...
Hartstikke mooi allemaal. Ga vanaaf met 2 mannen m;n kamer delen, benieuwd wat dat gaat opleveren:-P Vrees dat ik die wasbordjes ga missen, want moet om 6.45alweer bij de bushalte staan voor m;n ritje naar Kaikura. Deze vrouw gaat proberen walvissen te spotten....
Wordt vervolgd!
groetjes daar!!xx

  • 31 Januari 2011 - 09:51

    Ilse:

    Hoezo geen wasbordjes je kunt altijd een verzoekje indienen. Begrijp dat je weer terug bij af bent goed bezig ;-) Klinkt heel erg mooi. En ja ben natuurlijk heel erg nieuwsgierig naar je foto's En een boek gelezen dat klinkt echt heel erg goed. En eh.... gaat het manvolk ook voor je koken? hoor het wel. kussie.

  • 31 Januari 2011 - 09:58

    Anne:

    hi Mandy!

    Zo te lezen heb je het erg naar je zin in Nieuw-Zeeland!
    IK ben vandaag een dagje ziek thuis dus ik heb nu de tijd om je een berichtje te sturen!
    Bevalt je rugzak hoes?
    Ik hoop het wel!
    En heb je al reacties gekregen op die malle kiwi die erop staat!?
    En heb je ook al een echt maori gezien?

    Het is hier in Nederland echt vet koud! Maar bij jou in Nieuw-Zeeland is het veel warmer, ik wou dat ik daar nu ook was!

    Groetjes Anne!! ;-)

  • 31 Januari 2011 - 10:46

    Anke-Marrit:

    Pff.. gaat mevrouw een beetje lui in een trein zitten niksen :S:P;)!
    Klinkt allemaal echt supermooi vrouwtje! Hoop dat de mannen een beetje gezellig zijn en dat ze niet erg snurken :S.. tenzij je gezellig mee doet natuurlijk hahahah dan heb je er ook geen last van!
    Hoe is het trouwens met slapen in hostels? Lukt dat aardig of heb je al een aantal knarsentanders, smakkers of snurkers bij gehad?
    Veel plezier daar vrouwtje!

  • 31 Januari 2011 - 12:27

    I&M:

    Hi M
    Caught up with your journey notes and all seems to be great for you. Am strugglng with some of the translation and hav et read several times to get the jest.Must do better with my Dutch. Cold camping eh!! but made up with the surroundings.Keep it going..so much more to come.
    xx I&M

  • 31 Januari 2011 - 14:02

    Joke :

    Hoi Mandy

    Zo te lezen geniet je van je reis. Je beleefd wel hele mooie avonturen. Blijf genieten. Leonie en ik kijken regelmatig naar de fotos. m.a.w. stuur nog maar veeeeeeel fotos.

    Groet Joke en Leonie

  • 31 Januari 2011 - 20:13

    Wendy Post:

    Ha Mandy,

    Als t goed is, ben je al bijna in Kaikoura! Jaja, ik weet de reistijden uit mijn hoofd (nouja, alleen op dat stukje van Chr naar Nelson dan).
    Ben heel nieuwsgierig hoe het whale watchen is gegaan, ik ga t deze week ergens boeken omdat ik iets minder flexi-wiebel ben dan jij nu! Leuk om te horen dat je van tranzAlpine hebt genoten!!! Enjoy nog meer!!!CU

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

New Zealand Adventure

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2011

HomeSweetHome

22 Maart 2011

De laatste uurtjes aan de andere kant vd wereld

21 Maart 2011

Klaar voor vertrek...

20 Maart 2011

Afscheid en ready for home

18 Maart 2011

Business class
Mandy&Jeen

Actief sinds 13 Nov. 2010
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 64637

Voorgaande reizen:

27 Juli 2013 - 10 Augustus 2013

Thailand, Laos, Vietnam 2013:-))

06 Oktober 2012 - 23 November 2012

Indonesie&Maleisie 2012

09 Januari 2011 - 23 Maart 2011

New Zealand Adventure

Landen bezocht: