Gletsjer track&relaxxxx!!! - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Gletsjer track&relaxxxx!!! - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Gletsjer track&relaxxxx!!!

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

29 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Franz Josef

Hoi hoi,
na invercargill vertrokken naar de gletsjers. We kwamen s avonds om 18u aan en aangezien het een stralende avond was gelijk een shuttlebus naar een parkeerplaats genomen en de track richting de Franz Josef-gletsjer gelopen. Dit met m;n nieuwe vriendin uit India (dat wordt m;n nieuwe vakantiebestemming;-)) en een Engels echtpaar. Geweldig gezellig gelopen en leuke foto's genomen. 's Avonds gezellig met haar uit eten geweest.
Ik ga het plaatsen van foto's binnenkort nog een keer voor jullie proberen hoor!
De volgende dag....REGEN...dus een heerlijk dramatische dag. Wezen lopen door t regenwoud en prachtige vogels gezien (kaka!!!/woodpigeon/fantail) en stiekem wat varenbladeren gejat uit het bos. Moet toch een vederlicht aandenken hebben he;-)
Ennnn eindelijk heb ik een boek te pakken gehad! Geloof et of niet, bijna uitgelezen ook nog. Knap he ladies;-) Ik ben in vakantiesferen hoor!

En Heleen, nope de cockers zijn hier een beetje uit de kluiten gewassen, haha. Nog geen toppertje gezien...alhoewel, ze hebben hier wel sable-koeien. Misschien leuk?
En tx voor alle andere leuke reacties!

Euh, tot laters....rustig aan in 't koude landje daar!!

greetz Man

• 31 Januari 2011 - 10:46

Anke-Marrit:

Indiaaa?! Ik doe mee :D!!