Did my first tracks! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Did my first tracks! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Did my first tracks!

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

17 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hidiehi lezers,
nou Mt Cook was ontzettend gaaf! Heb er twee nachten doorgebracht en heb een aantal tracks gelopen.
Eerst kreeg ik een lift nr de Blue Lakes... terwijl jullie zaterdagavond lagen te snurken (of feesten;-) was ik gewoon IJSBERGEN&gletsjers aan het bekijken en voelen!
Ook de red cairns track (woef, ik heb wat angsten overwonnen in deze megahoge bergen)gelopen. Ongeveer 2 1/2 - 3 uur alleen maar traptredes naar boven...maar het harde werken werd beloond. Wat een uitzicht over Mt Cook, gelukkig trokken de wolken weg en hadden we een perfect uitzicht! Tja en toen nog terug.
Verder lekker pizza gegeten en Mt Cook @night bekeken. Wow.
(hmm begint een stopwoord te worden he, haha.)

Vandaag in m;n uppie de hooker valley track gelopen, 4uur lang hard werken...Pfff en ik heb m;n angsten voor megahoge swingbridges overwonnen. I did it!! (zie foto,hihi)

's Middags in bus nr Queenstown, waar ik nu zit.
Ow ja...en niet om jullie jaloers te maken ofzo. Ik begin gewoon bruin te worden en het is hier een graadje of, mwah....30 !!!

En tx voor reacties!! Jullie blijven ontzettend grappig, haha.

Tot latersssss, xx

• 17 Januari 2011 - 10:14

Ditta:

Wauw, wat een geweldige foto's! Echt super mooi daar! Dapper dat je zo je angsten overwonnen hebt! (Y)

xxx Ditta

• 17 Januari 2011 - 13:01

Mam:

BRUIN !!!!!?

Wij worden alleen maar "GROEN" van jaloezie !
    Prachtige foto's hoor!
    Vertel je ook een keer wanneer je een wasdag.... regendag.... kleredag.... hebt ??
    Krijgen wij weer een normaal kleurtje. haha.
    Nee hoor, ik hoop dat het allemaal zo voorspoedig blijft gaan. Geniet maar lekker!
    Doei....Mam
    p.s. Wat heb je gekookt voor de Koreanen ??

• 17 Januari 2011 - 16:03

Helga:

yeah!!! fotos'!! wow, mooi hoor........
    je bent lekker bezig, straks een enorme conditie opgebouwd. Hoe houd je die bij zonder bergen en heuvels in het noorden van dit kikkerlandje???
    ben alweer benieuwd naar je volgende verslag :-)

• 17 Januari 2011 - 19:46

Anke-Marrit:

Vrouwtje!
    Wow! Wat een foto's zeg :D...
    Ik wil ook op vakantieeeeeee :'(!
    Klopt wij zijn allemaal groen van jaloezie! Donders zeg :P straks een compleet nieuwe Mandy weer terug.
    Ook al geloof ik wel dat VW18 eerst onder de zonnebank mag gaan om jou niet te verblinden met onze witte melkflessen.
    Geniet ze lekker daar vrouwtje!!

• 17 Januari 2011 - 21:49

Margreet:

Yo Man!!

Mag ik langskomen....... 30 graden kan ik vast wel aan wennen!!!
    En eh... waar sta jij op de foto's? Zien, zien, zien!!!
    Blijven genieten he!
    Doei,

x

• 18 Januari 2011 - 10:32

Chantal:

He mandy,

Wat een mooie vehalen! Enne wat super dat je dat je je angsten hebt overwonnen!! Mooie foto's. Wat een geweldige ervaring! Leuk dat je deze met ons kan delen. Succes en genieten!

Liefs Chantal

• 18 Januari 2011 - 11:23

Petra:

WAUW!!! Ik wil ook daarheen.
    Margreet en ik kijken wel even naar een geschikte vlucht en laten je weten wanneer we aankomen ;)
    Doeg stoere vrouw!

• 19 Januari 2011 - 22:05

Linda:

Hey!

Leuk je zo op de hoogte te kunnen houden! Wat een geweldige foto's echt knap van je dat je dit allemaal doet! Geniet er van!!!

Liefss