Going to Mt Cook! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Going to Mt Cook! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Going to Mt Cook!

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

14 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hiediehi mates!
wat zijn jullie allemaal grappig met die berichtjes! Wel of geen mailtjes krijgen...Als het goed is gaat er automatisch een e-mail naar de mailinglist;-) Maar jah.
Misschien is een wekelijks blog-borreluurtje een idee?? haha
Hik...
Euh.....het is vrijdagavond hier. Ik ben net met een nieuwe roomie, Barbara from England naar twee Ierse Pubs geweest. Haha gezellig man. Live muziek en lekkerrrrr bier. Ik begin te begrijpen dat ik moet gaan rewinden;-)) Ga ik de komende dagen aan werken.
Wederom een heerlijk lange warme dag gehad. Heb m;n flexipas + hostel voor de komende dagen geboekt. Ga morgenvroeg (oef wordt weer een heeeeeeel kort nachtje) richting Mt Cook! Heb er zin in!!!
Vandaag zijn m;n Zuid-Koreaanse roomies vertrokken. Ze hebben chopsticks achtergelaten zodat ik kan oefenen. Was een kleine ramp om daarmee te eten;-) hihi.
Verder met iemand uit het hostel richting Sumner getourd met openbaar vervoer. Ik heb de zee gezien!! Wow en ik kan jullie vertellen, IT'S AMAZING!!!! Oef en de wilde cactussen hier, megagroot! Og man...het is echt supers!!
Heb wederom geen tijd gehad om foto's te plaatsen! Ik doe m;n uiterste best.....maar ja.....ben vakantie aan het vieren he:-P
Believe me, jullie geduld zal worden beloond:-)

Hahah...lieverds aan de andere kant van de wereld, tot snel! Ik ga naar de hoogste berg van NZ!
(maar nu snurkie doen)


Bye bye, zwaai zwaai und bis schnelll


  • 14 Januari 2011 - 10:42

    Mam:

    Trusten !!

  • 14 Januari 2011 - 15:49

    Helga:

    kun je een beetje zon deze kant op sturen???? bah wat is het hier nat......
    geniet, geniet, geniet en ik lees mee hoor!!
    greetzzzzz

  • 14 Januari 2011 - 22:12

    Kirsten:

    en...inmiddels al weer wakker? Lekker geslapen? Mount Cook al in zicht? Er was iets met Lord of the rings en Mount Cook, maar ik kom er zo snel even niet op (maar ja, het is hier ook laat, dus dan mag dat ;) )
    Zo te lezen gaat het daar allemaal wel heel erg lekker, heel erg relaxt, lekker contacten aan het maken. Lig je nog wel een beetje op 'reisschema'? Of zie je wel hoe het allemaal gaat lopen...

    Succes met je chop-sticks, als je weet hoe het werkt gaan we een keer chinezen en moet je het me dan maar leren (en dan gaan we echt, en niet pseudo-chinezen bij de italiaan)

    Lots of love, Kirs vanuit een regenachtig Nederland

    enne....wederom geen mail, maar zo red ik me ook wel hahaha

  • 15 Januari 2011 - 07:45

    Monique:

    Hey Mandy,
    Wat een amazing stories en dat al na een paar dagen! Super toll! Ik wacht met spanning op de foto's.

    Liefs Monique

    Ps. Heb je al een kiwi gezien?? ;-)

  • 15 Januari 2011 - 08:51

    Kirsten:

    oke...ik was in de harriewarrie...niet Mount Cook, was mount doom...ofwel Mount Ngauruhoe en Mount Ruapehu (wikipedia is my best friend hahaha)

    Genoten???

  • 15 Januari 2011 - 10:09

    Mam:

    Ha, Mandy has arrived in Mt.Cook after a 4 and 1/2 hrs. AMAZING BEAUTIFUL journey. She having a early night to sleep away the Irish lager from the night out with the English Babara and the long busride. I'm sure that we soon hear more about her adventures visiting Mounth Cook, named after James Cook from Middlesbrough !! "The neighbour of Mandy's Dad !!!" haha
    Have a great day Mandy !!
    Love ...Mam

  • 15 Januari 2011 - 10:27

    Anke-Marrit:

    Hahaha mafketel!

  • 15 Januari 2011 - 11:25

    Kirsten:

    oh oh oh oh oh,je moet ook niet zoveel drinken ;) Vroeg naar bed is minder wakkere tijd in NZ, daar moet je toch met je ogen open van genieten hahaha

    'Mams' thanks fot the update

  • 16 Januari 2011 - 12:41

    Ditta:

    Hoi lieve collega in ruste,
    Wat super om al je verhalen te lezen! Tof dat je zo vaak een verhaaltje schrijft! Kunnen we mooi alles meebeleven in ons koude, vieze kikkerlandje! Rik is jaloers op je, die wil daar ook weer graag heen! ;-)

    Lekker genieten daar, vrouwtje!

    Dikke kus, Rik&Ditta

  • 16 Januari 2011 - 15:28

    Petra:

    WHAAAA!!! Wat fantastisch om je verhalen te lezen met je heerlijke enthousiasme. Wat een toffe dingen allemaal zeg. Leuk dat je zo lekker snel contact maakt en mensen ontmoet! En ik ben erg benieuwd naar de mt Cook. Moet fantastisch zijn!
    Kus!
    (ik hoop wel dat je ondertussen al wakker bent ;)

  • 17 Januari 2011 - 07:51

    Ilse:

    Hoi vrouw.

    Waarschijnlijk zit jij nu weer aan een heerlijke maaltijd. hier is de dag net weer begonnen heb mijn broodjes op en de kids zijn weer naar school. Stef wilde binnenkort ook even iets naar je schrijven. Dat zie je dan nog wel. Ben benieuwd wanneer we weer iets van je horen. Als ik op die mooie berg was bleef ik daar denk ik een paar dagen onthaasten. :-) geweldig wat is het daar mooi. tot snel. Dikke kus

  • 17 Januari 2011 - 08:43

    Laura:

    Hi Man,

    Al een helikoptervlucht over de Mt cook gemaakt? Wel doen hoor is echt geweldig, maar dat had je natuurlijk wel op onze film gezien. Geloof dat je het ook wel wilde als je daar was, maar kan me vergissen
    Leuk dat je zo snel contact hebt met andere reizigers en waar je leuke dingen mee doet. Jij vermaakt je wel.
    Geniet ervan en ik zie je foto's graag te gemoet ;-)

    Kus Roelof Laura en een poot van Xerro

  • 17 Januari 2011 - 09:01

    Janny:

    Hey Mandy! Wat een geweldige verhalen! Super leuk om mee lezen!
    Geniet er lekker van!!
    Kus Janny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

New Zealand Adventure

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2011

HomeSweetHome

22 Maart 2011

De laatste uurtjes aan de andere kant vd wereld

21 Maart 2011

Klaar voor vertrek...

20 Maart 2011

Afscheid en ready for home

18 Maart 2011

Business class
Mandy&Jeen

Actief sinds 13 Nov. 2010
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 64637

Voorgaande reizen:

27 Juli 2013 - 10 Augustus 2013

Thailand, Laos, Vietnam 2013:-))

06 Oktober 2012 - 23 November 2012

Indonesie&Maleisie 2012

09 Januari 2011 - 23 Maart 2011

New Zealand Adventure

Landen bezocht: