Lazy Day - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Lazy Day - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Lazy Day

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

18 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Heee lezers,
mailinglist-probleem is opgelost hoor! Moest jullie nog activeren, haha. Heb ik nu gedaan, dus als het goed komen de berichtjes vanaf nu binnenrollen;-)
Verder niet zoveel te vertellen. Heb vandaag een lazy day gehad. Was best wel moe van alle indrukken, tracks en reizen dat ik gewoon een beetje heb rondgehangen hier. Beetje shoppen, foto's maken en hangen. Ben weer vol energie... Ga morgen meer amazing things doen, hahaha. Dus hou de blog in de smiezen:-)

Ik ga richting m;n bedje (vandaag gelukkig niet meer naar de eerste verdieping van een bunkbed klimmen, tis me gelukt hoor...tja and the views of mannen met sixpacks in the morning is helemaal niet erg, hahaahha)

doegie doeg!

  • 18 Januari 2011 - 10:09

    Willeke:

    Wow wat heb je al veel beleefd.... had me ook aangemeld bij de mailing, maar dacht dat je gewoon te druk was geweest tot nu toe om een verslagje te doen!!
    Leuk om alles te lezen, heerlijk lijkt me dat 30 graden. Gisteren was het hier 'blue monday', de meest deprimerende grijze dag van het jaar (schijnt, heb er niet heel veel van gemerkt), maar lijkt me dat dat in NewZealand niet echt op gaat!!

    Veel plezier,
    Lfs Wil

  • 18 Januari 2011 - 11:18

    Mam:

    Yes, het mailtje is aangekomen hoor ! Niet dat het wat uitmaakt, we kijken sowieso tig keer per dag om te zien of er een leuke reactie is bijgeschreven.
    Je had dus vandaag een lazy-wasdag hè !! En terwijl het wasje hangt te drogen, lig jij tussen de heren met een sixpack hè !!! .....hhmmm ..... met 6 blikjes bier !!!?? .... haha ..
    Doei ...Mam

  • 18 Januari 2011 - 11:26

    Petra:

    Klinkt goed! En dan bedoel ik die mannen met sixpacks ;)
    Fijn dat we nu automatisch een berichie krijgen, wel zo handig en zo zijn we het snelst op de hoogte.
    De foto's is je mail zijn trouwens erg leuk! Vooral die waar jij zo blij en trots op staat :)
    X.

  • 18 Januari 2011 - 14:08

    Gerda:

    He Mandy,

    Geweldig wat je meemaakt en ziet........ mag ik ook?????

    Liefs,

    Gerda


  • 18 Januari 2011 - 18:24

    Jeanette:

    Hoi Mandy.

    Leuk om je verhalen te lezen, volgens mij heb je het erg naar je zin.
    Lijkt me ook wel wat, even lekker weg van alles.
    Heel veel plezier!
    Groetjes Jeanette

  • 18 Januari 2011 - 18:30

    Joke :

    He Mandy
    Mijn computer was stuk. Nu kon ik in 1 keer alle verslagen lezen. Wat beleef jij een mooi avontuur zeg.
    Kun je ook een foto sturen waar jij op staat, dan kan ik Leonie uitleggen dat je op vakantie bent.Nog heel veel reisplezier en geniet er van.

    Groet Joke en Leonie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

New Zealand Adventure

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2011

HomeSweetHome

22 Maart 2011

De laatste uurtjes aan de andere kant vd wereld

21 Maart 2011

Klaar voor vertrek...

20 Maart 2011

Afscheid en ready for home

18 Maart 2011

Business class
Mandy&Jeen

Actief sinds 13 Nov. 2010
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 64656

Voorgaande reizen:

27 Juli 2013 - 10 Augustus 2013

Thailand, Laos, Vietnam 2013:-))

06 Oktober 2012 - 23 November 2012

Indonesie&Maleisie 2012

09 Januari 2011 - 23 Maart 2011

New Zealand Adventure

Landen bezocht: