Ready for take-off! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Ready for take-off! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Ready for take-off!

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

08 Januari 2011 | Nederland, Nederland

Hello lucky readers,

the backpack's filled, I'm ready for take-off!!! Prfft the last days were very very busy, but maneged it in time... With a little help from my parents&friends!! (thanks, dank dank dank!!)
En iedereen die me heeft gebeld, gesmst, gemaild, gekrabbeld, ge... dankjewel. Is echt hartstikke leuk om te lezen.
I'm leaving tomorrow at 14.30 and will be arriving in Christchurch round the same time (local time) on tuesday. So lots of travelling front of me.
Right....I'm off for a good nights sleep! Will write when I arrive!!!

Take care over here,

dikke kus Man
(ow ja, voor de Nederlandse lezers...er zijn tegenwoordig ook wat Engelse lezers, dus woordenboeken bij de hand, haha.x)

• 09 Januari 2011 - 07:11

Fancy:

Lieve Mandy,
    Woef woefff goede reis !!!
    Woef, goed oppassen, even boodschappen doen ?? Zo terug ??
    Woef woef lebber lebber !!
    Veel plezier, woefffff.
    Fancy

• 09 Januari 2011 - 12:31

Joke:

Wij wensen jou een een gezellige reis toe. Zijn erg benieuwd hoe het zal verlopen. Zien uit naar naar jouw eerste reisverslag.
    Geniet er van.
    Groet Joke en Leonie

• 09 Januari 2011 - 18:37

Helga:

hmmmmm moet ik eerst goed gaan zoeken waar ik het woordenboek gelaten heb, maar tot dusver begrijp ik hte nog ;-), is m'n Engels misschien tot beter dan ik dacht, hahaha
    hopelijk gaat de reis helemaal volgens plan en ik lees wel hoe het gegaan is

• 10 Januari 2011 - 06:38

Ilse:

Moi laiverd.
    Het is nu 7.35 en als het goed is ben jij alweer op het vliegveld en ik denk zelfs alweer aan het vliegen. Heb je gisteren steeds gevolgd. Vind je zo ongelooflijk stoer :-) Zal je reisverslag goed in de gaten houden zodat we je hier goed kunnen volgen. Oja heb je je zomerjurkje al aan? tot gauw, kussie

• 10 Januari 2011 - 09:54

Mam:

Om half 1 nemen we afscheid van je op schiphol. Wat leuk dat ook Ilse en Jerry je komen uitzwaaien!! Ooh jeetje, wat is het allemaal spannend! We zijn verdrietig omdat we je zo'n tijd moeten missen maar ook blij dat je deze prachtige reis gaat maken. Om half 10 komt het smsje dat je veilig geland bent in Dubai. Pfff..Je belt om kwart voor 11 (ongeveer 2 uur Dubai tijd) vanuit het hotel. Alles is goed gegaan en het vliegen was te gek. Om 7 uur, Dubai tijd, wordt je gewekt. Dat wordt dus maar een paar uurtjes slapen!! Als ik dit schrijf, zit je al weer ruim 3 uur in een "joekel" van een vliegtuig en wacht ik met spanning op je sms vanuit Sydney.
    Doei...Mam xxx

• 10 Januari 2011 - 18:54

Erika:

Yahoo es ist begonnen!!! Viel spass meine liebe ramfestamfer!! (ook dat klinkt wel leuk ;-)

• 10 Januari 2011 - 21:35

Kirsten:

wat fijn dat we ook op de hoogte worden gehouden door 'mam'. Het vliegen is dus goed gegaan, slaapkamer vinden ook ;-)
    Stoer wijf ben je ook!!!

• 11 Januari 2011 - 08:44

Mam:

11-1-11, Om 9 uur krijg ik het bericht dat Mandy goed is aangekomen in Christchurch !!!! Gelukkig !!! Het is daar 21.00u. dus voor straks, lekker slapen en gezond weer op!
    Mam xxx