Countdown has started! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Countdown has started! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Countdown has started!

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

14 December 2010 | Nederland, Nederland

Ha die lieve mensen!

nog 4 weken en het avontuur gaat beginnen. Deze vrouw vindt het superspannend, maar heeft er megaveel zin in! Laat alle nieuwe indrukken maar komen...ik laat me verrassen.
Via deze site zal ik proberen jullie op de hoogte te houden van mijn belevenissen. Walvissen, vulcanen, geisers, zee, watervallen, pinguins, gletsjers, albatrossen, de bush-bush, etc etc...I'm ready!! Ahh.
Enjoy life and take care! Live your dream,

dikke kus Mandy.

  • 21 December 2010 - 22:31

    Willeke:

    Spannend man!! Eerst nog lekker de feestdagen thuis.... en dan aftellen!!!
    kussie

  • 22 December 2010 - 08:11

    Ingeborg:

    Echt super spannend, maar zooooo gaaf dat je dit gaat doen!
    Volgende week woensdag vertrekken wij naar het warme Aruba, de 6e komen we weer terug. Hoop je voor die tijd nog ff te zien en veel plezier te wensen! Dikke kus, Ingeborg

  • 22 December 2010 - 11:01

    Margreet:

    Leuk, leuk, leuk hoor Man! En zoooooo stoer van je! Snap best dat je het spannend vindt hoor! Ik begin er niet aan, haha!
    Ik zal je site in de gaten houden! Zien we elkaar nog voor die tijd?
    Kus Margreet

  • 22 December 2010 - 14:53

    Petra:

    Stoerrrre vrouw!! Naast verhalen willen we natuurlijk ook foto's zien, zet je die er ook op? Nog 18 dagen, superspannend! X.

  • 22 December 2010 - 14:54

    Petra:

    O, ik heb me ook al aangemeld zodat ik per mail op de hoogte wordt gehouden van een nieuw reisverslag. Dus ik hou je in de gaten :)

  • 22 December 2010 - 19:54

    Klaas En Sippie:

    fantastisch, heel veel plezier. Wat een geweldige start van het nieuwe jaar. Knuffels ook van Boris en Dina.

  • 23 December 2010 - 09:15

    Ditta:

    Hoi vrouwtje,

    Ben zó benieuwd hoe je het daar gaat hebben! Ik ga het helemaal bijhouden! Het aftellen gaat nu heel snel. hè? Leuk als je ons op de hoogte houdt van albatrossen! Kunnen we dat meenemen naar intervisie! Whaha! ;-)

    Geniet nog ff in NL!

    Liefs Ditta

  • 30 December 2010 - 21:59

    Linda:

    Hey Mandy,

    Zag je link op de site van Wendy. Voor jou is het ook al bijna zover. Heb je er al zin in? Nou ik wel hoor! Nog 2 daagjes en dan ga ik. Wie weet zien we elkaar daar nog.

    Liefs,
    Linda

  • 31 December 2010 - 08:51

    Helga:

    Hey Man,

    super man! het komt steeds dichterbij. Succes met alle voorbereidingen en ik lees mee hoor, dus veeeeeeeeel schrijven!!!!
    greetz

  • 04 Januari 2011 - 22:31

    I & M :

    Happy New year and a brill way to start it.Not long now to take off !! Just waiting eh? Wish you well and good luck too.Enjoy to the max. Will be thinking of you .xx

  • 05 Januari 2011 - 09:16

    Alie:

    Hoi Mandy.

    Hoi Mandy.
    Goeiedag zeg, dat is even een onderneming voor jou? Wat een avontuur ga je aan en wat geweldig om naar Nieuw Zeeland te gaan... Ik ga je zeker volgen op je reis en hoop dat je veel foto's en misschien een filmpje gaat maken waar we van kunnen genieten en te kunnen zien waar je op dat moment bent. Ik wens je veel plezier op je "wereldreis"en hoop je gezond weer thuis te zien. Groeten van Alie.
    weet je wel van de schnauzers.....

  • 05 Januari 2011 - 12:01

    Pap En Mam:

    Lieve Mandy,
    Nog maar 4 nachten in je vertrouwde bed en het grote avontuur gaat beginnen. We hopen dat het een fantastiche tijd wordt daar in Nieuw Zeeland. Mijn hemel, wat een eind weg!!! Heb een prachtige, te gekke tijd met heel veel plezier. We zijn trots op je en zullen je missen. In gedachten zijn we bij je. Pas goed op jezelf!
    Heel veel liefs van Pap en Mam

  • 05 Januari 2011 - 16:16

    Gerda:

    He buurvrouwtje,

    Wij wensen jou een te gekke tijd in Nieuw Zeeland. Ik meld me aan zodat ik jou reisverslagen kan lezen. Nogmaals heel veel plezier.

    Liefs,

    Kor & Gerda

  • 06 Januari 2011 - 12:36

    Laura:

    Lieve man,

    Bijna is het dan zover!!! En wat ben ik jaloers op je. Je gaat echt de tijd van je leven hebben.
    Doe je de kiwi's ;-) de groeten van me.

    Hele dikke kus Laura en Roelof en een poot van Xerro (hij gaat het wandelen met je missen)

  • 06 Januari 2011 - 16:24

    Helga:

    Hey Man,

    oh het komt steeds dichterbij!!! Ik heb mijn backpacker terug hoor. Zal ik 'm ook in pakken en stiekum met je meegaan? Oh nee dat durf ik niet......
    Geniet met volle teugen daar aan het andere eind van de wereld en laat de boel de boel hier in het koude kikkerland. Ben benieuwd naar je verhalen, want ik vind het nog erg stil hier vanaf jouw kant ;-)
    take care and enjoy!!

  • 07 Januari 2011 - 19:35

    Annet:

    Hallo Mandy,
    Ik wens je een hele goede, leuke, gezellige, spannende, ontdekkende en verrassende reis toe. Laat het over je heen komen en geniet van het moment!
    Ik ga je verhalen volgen,
    liefs, Annet.

  • 08 Januari 2011 - 10:56

    Kirsten:

    Morgen zit je gewoon in het vliegtuig...wat is het ongelooflijk snel gegaan. Hopelijk gaan die 2,5 maand in het koude kikkerland even snel, dan ben je vlug weer terug in nederland.
    Geniet daar als een gek, maak mooie tochten, ontmoet veel leuke mensen, maak veel mooie foto's, schrijf veel reisverslagen, hou ons op de hoogte.

    Koeziepoezie, Kirs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

New Zealand Adventure

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2011

HomeSweetHome

22 Maart 2011

De laatste uurtjes aan de andere kant vd wereld

21 Maart 2011

Klaar voor vertrek...

20 Maart 2011

Afscheid en ready for home

18 Maart 2011

Business class
Mandy&Jeen

Actief sinds 13 Nov. 2010
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 64653

Voorgaande reizen:

27 Juli 2013 - 10 Augustus 2013

Thailand, Laos, Vietnam 2013:-))

06 Oktober 2012 - 23 November 2012

Indonesie&Maleisie 2012

09 Januari 2011 - 23 Maart 2011

New Zealand Adventure

Landen bezocht: