Arrived safely!!! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Arrived safely!!! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Arrived safely!!!

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

11 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Heee beste lezers,
joehoeeee ze is aangekomen hoor!! Het vliegen is echt GEWELDIG!! Wat een power als je de lucht in gaat en wat een uitzicht! Mega! Vanaf Schiphol leuke/gezellige buren voor 6 en een half uur.
Daarna in Dubai mooi met een busje opgepikt (oef was ff zoeken, maar uiteindelijk gevonden). Eerste stempels in m;n paspoort gescoord, want ik ging zowaar echt Dubai in!! Mooie palmbomen daar joh. Voor de rest was Dubai die dag helaas erg grauw. Wel dikke auto's die daar rondrijden, kirs zou je leuk vinden;-)
Vanaf Dubai hadden we dus 4u vertraging... Mwah, wat minder, maar wachten was erg gezellig. Wat raak je snel aan de klets met mensen.
In dubbeldekkervliegtuig door naar Sydney. 12u vliegen.
Heftig, maar ok.
Genoeg geruststellende woorden gehoord dat ik me totaal geen zorgen maakte over de aansluiting naar Christchurch.. Nachtje Sydney had ik ook nog wel leuk gevonden;-))
---Heb alle tijd he, hihi---
Vlucht naar Christchurch heb ik slapend meegemaakt. Wel ontzettend genoten van het uitzicht van de Alps enzo. En de wolken, ja mooie foto's van!

Nu in hostel...morgen Christchurch ontdekken. Zal binnenkort ff weer schrijven. Tijd zit er alweer op!
Prffffft, ik ga naar bedje toe (MOE!!!)

Rustig aan daar in het verre Nederland!! Kussie Man

• 11 Januari 2011 - 09:20

Laila:

fijn om te horen dat je er bent!

Gisteren tijdens werken met ditta steeds bedacht waar zou Mandy nu zijn? zal ze al geland zijn? haha, ja we reizen met je mee!

Lekker bijkomen!
    Laila

• 11 Januari 2011 - 09:25

Kirsten:

Je bent er!!!
    Ben blij dat het vliegen zo is meegevallen. Hoorde nog wel iets over een vliegtuig waarbij de landing niet goed was verlopen, moest even heel erg aan jou denken. Maar gelukkig was het op een plek waar jij niet hoefde te landen, phoe, opluchting.
    Laat het grote genieten nu maar beginnen (na het slapen dan ;-) ) Wacht vol spanning op een nieuwe update.

slaapze en een dikke kus, Kirs

Enne...auto's....dubai....ik zou alles wel leuk vinden....ook waar je nu zit hahaha

• 11 Januari 2011 - 09:26

Margreet:

Hai!!

Je bent er dus! Is de reis je meegevallen? Have fun daar!

Dikke kus Margreet

• 11 Januari 2011 - 09:27

Laura:

Hi Wereldreizigster,

Goed te horen dat je er bent en dat de vleigreis goed gegaan is.
    Geniet van Christchurch, is echt een mooie gezellige stad!!
    Ben zo enorm jaloers ;-) , ga al je verhalen volgen!!
    Nou genieten jij hé en tot je volgende verhaal.

Kus vanuit een koud Nederland

• 11 Januari 2011 - 14:49

Renate:

Hey Mandy!
    Wat fijn dat je zo geniet! Ik dacht gisteren opeens aan je dat je al weg was!! Heb je niet eens veel succes gewenst! Nouja we hebben in ieder geval het nieuwe jaar goed ingeluid! ;)
    Ik wens je veel succes met alles! Ik zal je verhaal blijven volgen!

Liefs,
    Renate

• 11 Januari 2011 - 18:22

Anke-Marrit:

Mandy toppeerrr!!
    Wat goed dat je daar alweer gearriveerd bent zeg :D!
    We zouden oh zo nog bellen, maar helemaal niks van terecht gekomen.. shame on us :P Zo te lezen goede reis gehad! Hoe is het daar? Is het daar mooi en hoe zijn de mensen en hoe is het reizen met je backpack gegaan en hoe is je 1e nacht in hostel bevallen?
    Vrouwtje, wandelschoenen en camera in de aanslag houden en wacht met smart op je volgende verhaal en verzoek foto's :D??!!
    Liefs Anke-Marrit

• 11 Januari 2011 - 22:12

Wendy:

Super om te horen dat je het vliegen zo geweldig vindt! (eindelijk een medestander ;) haha)
    Lekker genieten en als je er behoefte aan hebt óók even bij Death by Chocolate. 209 Cambridge Tce, Christchurch langsgaan!!!
    Zondag ga ik op de vakantiebeurs de hele dag bij een NZ-stand rondhangen denk ik om alvast in de juiste stemming te komen, hihi!!

• 12 Januari 2011 - 10:03

Petra:

Jaaaa! Je bent er! Ik zat al met smart te wachten op bericht en hoorde van Kirsten gisteren het verlossende woord, dat je veilig was aangekomen : )

Hou ons flink op de hoogte, ben zo benieuwd naar je ongetwijfeld onwijs toffe, onvergetelijk, gave en te gekke ervaringen.
    Hou je taai en GENIET!!!
    Kus P.

• 12 Januari 2011 - 17:52

Ilse:

He vrouw, wat geweldig leuk je zo een beetje te volgen. Nu je bant aangekomen kan het grote genieten beginnen veel te zien en veel te beleven. Zo te horen nog steeds frips en fruitig. Houwen zo. Lees bij de anderen het verzoek om foto's. Als het je lukt die hierop te zetten zou dat idd erg leuk zijn. Vandaag Stijn zijn verjaardag gevierd. er is maar een kopje gesneuveld dus goeie dag gehad :-)
    JIj heel veel plezier.
    Dikke Knuffel