bay of plenty - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu bay of plenty - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

bay of plenty

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

03 Maart 2011 | Nieuw Zeeland, Napier

hoi hoi,
heel snel berichtje. in napier momenteel, ga zo op doorreis langs bay of plenty... Vanmorgen opnieuw een aardbeving in Wellington (4.7)geweest, dus nu definitief besloten om niet meer naar beneden af te zakken.
Blijven in het warme noorden.
Rug gaat iets beter...hopen dat dat zo door blijft gaan.
Doeg doeg daar!!xx

• 03 Maart 2011 - 21:40

Mam:

Fijn dat het een klein beetje beter met je gaat. :-)

Jeetje......
    We lezen inderdaad dat er weer een aardbeving is geweest.
    Hoe reageren de mensen in NZ op dit nieuws ??

Zoek de zon maar op, lijkt ons een goed idee !!

Doei..... pap en mam xxx

• 03 Maart 2011 - 21:43

Gerda:

He Mandy,

Fijn om te lezen dat het iets beter gaat met je rug. En dat je in het warme Noorden blijft is wel zo rustig denk ik. Over de aardbevingen horen wij eigenlijk niets. Laten we hopen dat het daar nu rustig wordt en dat er geen aardbevingen meer zijn. Veel plezier op je doorreis langs Bay of Plenty. Geniet daar maar van de warmte, het is hier nog steeds koud.

X

• 04 Maart 2011 - 04:17

Wen:

En gelijk heb je! Ik kan tenminste nog de lucht in vluchten ;) Maarre - vind t toch een beetje jammer (da's m'n egoistische ik die nu spreekt) Dikke Hug

• 04 Maart 2011 - 08:30

Anke-marrit:

Hey topper!
    Had je veel plannen in het zuiden of was het meer go with the flow en dan zien wat je er gaat doen?
    Ach daar in het noorden zullen vast nog wel genoeg dingen te zien zijn voor je ;)!
    Goed dat het met je rug beetje beter gaat en ach anders door een mooie nieuwzeelander je rug laten masseren joh :p! Tot je volgende berichtje maar weer!
    Liefs en dikke knuffel

• 04 Maart 2011 - 08:33

Kirsten:

weer een aardbeving? Hier weer eens niets over te vinden.
    Maar goed idee dat je het noorden blijft ontdekken. Nu heb je NOG een reden om een keertje terug te gaan ;)
    Maar wel eng lijkt me, eerst Christchurch, dan Wellington, heb iets gelezen over een zandstorm in Christchurch afgelopen week en nu Wellington weer...bah. Maar ik las ook ergens dat ze in die regio 'gewend' zijn aan aardschokken, komt door 2 platen die daar elkaar in de weg liggen.

Maar goed, fijn dat rug weer iets beter gaat. Nog steeds vrolijk door de happy pills?
    Doe voorzichtig, liefs, Kirs

• 04 Maart 2011 - 09:27

Tip:

Hé Man,
    In Kawerau wordt de Eastern Bay of Plenty Dog Obedience show gegeven op 5 en 6 maart.
    adres: Prideaux Park
    Plunket St.
    Misschien zijn er slimme Cockers bij !!!
    Veel plezier in ..... waar je maar beland!
    Doei... mam

• 04 Maart 2011 - 09:43

Ilse:

Hoi lief, dus niet naar een eiland. Je hebt groot gelijk. Nog even de laatste weken kijken waarvan je nog kan genieten. Snap dat niet alles meer mogelijk is maar ben heel blij te horen dat het met de pijn beter gaat. Reis je nog wel samen of ondertussen alweer gezellig met jezelf onderweg. :-) hier nog steeds koud maar de temperaturen stijgen wel. Dat is heel fijn aangezien ik meerdere malen per dag met Ayuk ga wandelen. Komend weekend gaan we het hele weekend klussen bij Luuk. Creatief met verf zullen we maar zeggen. Tot gauw. Dikke kus voor jou. XXXXXX

• 05 Maart 2011 - 00:54

Kirsten:

even over aardbevingen....er is een meneer die aardbevingen kan voorspellen, heeft er al veel goed voorspeld (oa die 2 in Christchurch en die 2 in Wellington) en die meneer voorspelt een hevige nieuwe voor periode van 19-21 maart...laten we hopen dat hij er deze keer goed naastzit...