Aardbeving - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Aardbeving - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Aardbeving

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

01 Maart 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hi mensen,
zitten inmiddels in Whanganui. Officieel het meest uitgestorven dorpje in NZ! Geen kip op de weg of in restaurants, haha.
Enige wat ze wel hebben is Donald Duck z;n geldbunker! Precies zoals in de strips, alleen is het een museum. Euh, ik ga em vandaag vinden die ouwe duck;-)
Anyway, er is gisteren een aardbeving in Wellington geweest. Is toch wel een beetje beangstigend, omdat ik geen kant op kan als er wat gebeurd.
De plannen gaan weer veranderen, want we gaan natuurlijk niet richting dangerzones... (of is heel NZ gewoon aan het trillen???)
Gister slechte slechte dag met veel pijn. Hele mooie uitzichten gehad over de tongariro crossing, een oude vulkaan 'bereden'. Wowww echt zo onwerkelijk, maar prachtig mooi! Reden letterlijk in de wolken, zo hoog!!
Verder watervallen bekeken (jup bijna vanuit de auto) en prachtige landschappen!
We zullen wel zien waar de wind ons vandaag naartoe gaat blazen...

Fijne nacht daar, dikke kus

• 01 Maart 2011 - 21:27

Ilse:

He vrouwtje. Vanmorgen Om 10.30 aan het bellen nu om 22.30 een berichtje. Heb je een beetje geslapen. Ik heb vanalles voor je gevonden stuur het je zo door. Jerry is er nog handiger in dan ik dus hij helpt even. Hoop dat je er iets aan hebt. Jij fijne dag. Wij gaan zo een tukkie doen. Kussie van ons.

• 01 Maart 2011 - 22:39

Mam:

Ook ik wil graag weten of je met die pijn wel goed kunt slapen.
    Wat vervelend allemaal voor je Man!
    En alweer JEETJE.... een 4.5 beving in Wellington!!! Er is niet veel nieuws over die beving te vinden. Misschien is geen nieuws goed nieuws!! Dat hoop ik dan maar.
    Potverdrie... en jij loopt waggelend als een duck door ducktown !!!
    En weer zoveel moois gezien op de weg naar Whanganui. Dat is dan wel weer te gek !!!
    Kus van mij en een lebberrr... van Fanc

• 01 Maart 2011 - 22:52

Kirsten:

Heej duckie,

dus je gaat op familiebezoek in Nieuw Zeeland? Bij oom Dagobert langs? Je weet dat het een vrek is he? ;)
    Maar jemig...alweer een aardbeving...en deze keer nog meer in de buurt. Laten we hopen dat het de laatste is, want het komt zo aardig dichtbij (voor jou dan, en daardoor ook voor de thuisblijvers in Nederland). Lijkt me best wel spannend allemaal, mede doordat je nu natuurlijk waggelend bent en geen sprintje zou kunnen trekken als dat zou moeten.
    Hoe is het er nou mee? Lees iets over een slechte dag qua pijn. Werken de happy pills niet helemaal meer? Of ben je gewoon teveel aan het doen in plaats van een beetje bij te komen?
    Oh ja...en mag ik die Milford track gaan lopen met Wendy in plaats van jou? Zag er net foto's van...potverdorie, dat ziet er wel heel gaaf uit...

Geniet ondanks alles...en hou contact...vooral nu met al die natuurverschijnselen daar.

Liefs van ons

• 02 Maart 2011 - 08:18

Petra:

Hee stoere vrouw. Balen van die pijn! Kan je niet nog een paar extra happy pills slikken ;) ? Jat anders het geluksdubbeltje van Dagobert, wie weet helpt die :) Ik hoop dat het snel beter gaat, lijkt me erg vervelend... Toi toi toi! Kus.

• 02 Maart 2011 - 15:06

Ingeborg:

Had een paar dagen je blog niet gezien, moest gisteren van Helga(was bij mij op t werk) vernemen dat ik even moest bijlezen! :)
    Meid, wat een toestand, hoop dat het snel beter gaat, zodat je nog een aantal dingen kunt doen die je wilt doen!
    Dikke kus, ingeborg

• 03 Maart 2011 - 16:41

Monique:

He wat vervelend dat je zo'n last hebt. Ik hoop dat het snel minder wordt! En weer een aardbeving..heb niks gehoord op het nieuws..Doe je wel voorzichtig?? Geen verdere ongelukken meer maken hoor ;-). Nou meis geniet er nog maar even van!
    Liefs monique