Cook-capital...again - Reisverslag uit Gisborne, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Cook-capital...again - Reisverslag uit Gisborne, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Cook-capital...again

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

05 Maart 2011 | Nieuw Zeeland, Gisborne

wie is die meneer?! dat klinkt niet goed kirs... Er is hier ook een meneer die het weer denkt te kunnen voorspellen............hazardous rain:-S for tomorrow, driving conditions are gonna be bad! Arghhhh, we like dramatic things don't we;-))
Vandaag nog heerlijk warm weer. Zit in Gisborne, jep opnieuw. Best leuk eigenlijk, je ziet elke keer weer nieuwe dingen. Gister ontzettend duuuuuuuur uit eten geweest, maar LEKKERRRRR, hmm. Must be holiday! Ag met zo'n blessure moet je jezelf gewoon goed verwennen;-) hihi
Anyway, vandaag weer wat meer pijn, maar begin goede maniertjes te vinden om de pijn te dempen. We zullen doorgaan!!
Fijn weekend daar! xxx

• 05 Maart 2011 - 07:31

Gerda:

Gelukkig dat je (ook al ben je geblesseerd) nog zo kunt genieten van je trip....
    Ben nog steeds jaloers op je op wat je aan het ondernemen bent.......

XXX

• 05 Maart 2011 - 08:11

Kirsten:

heej...als je dan op weis bent, doe het dan lekker dramatisch ;) Of laat het land lekker dramatisch doen. Gelukkig heb je de dramatiek van het land tot nu toe gemist, alleen maak je het op persoonlijk gebied wat dramatisch ;)
    Maar een goed idee om jezelf lekker te verwennen. Een vakantie kan altijd 2 kanten opgaan....lekker primitief en lekker duur. Het eerste heb je al gedaan, nu is het tweede aan de beurt. En ja, je moet nu wel goed voor jezelf zorgen.
    Goed dat je wat maniertjes aan het vinden bent om de pijn te dempen. Heb je idd nog een zwemband gekocht zoals iemand hier zei? Gaat het lopen en zitten allemaal een beetje?
    Liefs, Kirs

en die meneer heet Ken Ring, maar ik hoop dat hij er helemaal naast zit

• 05 Maart 2011 - 08:44

Helga:

dapper hoor dat je zo doorzet ondanks je "blessure". Ook het feit dat NZ zo trilt maakt dat vakantieplannen gewijzigd moeten worden, wat een gedoe allemaal.
    Dan blijft er niets anders over dan lekker eten en drinken en genieten van wat wél lukt!
    Doe je best en ik hoop dat de pijn de komende dagen toch echt minder wordt!!
    rustig an en genieten maar weer ;-)

• 05 Maart 2011 - 09:01

Alie:

Hoi Mandy.

Wat ben je toch trouw met het sturen van je reisverslagen. Ik vind het fantastisch van je hoor? Bedankt! Het geeft me ook zo de gelegenheid om op te zoeken hoe het er uit ziet waar je over mailt. Ik zie je bijna zitten op de plaats waar je bent ha, ha. Je bent een kanjer Mandy, hoe je omgaat ook met je blessure... |Met wie heb je zo lekker gegeten..... Sterkte met je pijn en je "stuitje ". Groeten, Alie

• 07 Maart 2011 - 09:48

Ilse:

Hoi meid, Je hebt groot gelijkt heerlijk uit eten gaan is heel slim. En duur is afhankelijk van hoe lekker het was. Dus eigenlijk heel erg relatief ;-) Mooi dat je manieren hebt gevonden om je rug te ontzien. Had al gedacht dat je anders maar een soort van gipsvlucht terug moet nemen :-) Hoop niet dat de voorspellingen allemaal uit gaan komen dan lijken het nog twee onrustige weken te worden. Wij hebben het hele weekend geklust en heb de kriebels om hier ook maar te gaan beginnen. Heerlijk de beginnende lente. Tot gauw laiverd XXXXX

• 08 Maart 2011 - 00:25

Chantal:

He mandy,
    zo te lezen heb je het nog steeds enorm naar je zin. dapper van je om toch door te gaan. Hoop dat je er lekke van zult genieten. Leuk om te lezen wat je allemaal doet en waar je alzo heen gaat. Have fun!

• 08 Maart 2011 - 09:35

Irene:

hehe, eindelijk gevonden hoe ik je een berichtje kan sturen. digibeet als ik ben.
    Anyway: hartstikke leuk te volgen wat je zoal doet. De heimwee slaat bij mij hierdoor wel toe! Wat een land en wat een relaxtheid!!!! Kut van je staartbeentje (wat een spectaculair ongeluk: ga je naar het andere eind van de wereld, tracks lopen, paardrijden, val je in een kroeg om. haha!!).
    Hoop dat je snel weer op de (staart)been bent!

hartelijke groet en veel plezier!!
    Irene