Au?! - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Au?! - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Au?!

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

27 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Taupo

Hi peeps,
tx voor de lieve berichtjes. No worries hoor... Deze bikkel laat haar tassen gewoon rondsjouwen door hete sixpack mannen en gaat alleen maar decadent uit eten;-)
Ag ja...je moet soms wat flexibel zijn he.
Backpacken is er helemaal niet meer bij. Kan niets tillen:-( Gister een nieuwe koffer met wieltjes gekocht. Ga ik straks maar es inpakken.
Verder geen tracks meer voor mij, want ik loop als een ducky (hahaha) en kan bijna rollatorraces met de oldies doen, IK BEN NOG STEEDS SNELLER:-)
Vandaag maar weer een relaxed dagje in Taupo...

liefs uut Taupo-au-
(ow ja and for the record, I wasn't drunk or anything. We waren aan het ontbijten in een cafe!!)

• 27 Februari 2011 - 22:18

Anke-Marrit:

Bist oek een topper niet!
    Liefs uit een warm bedje in Grunn

• 28 Februari 2011 - 06:42

Gerda:

Je bent een KANJER.......

• 28 Februari 2011 - 09:01

Dorine:

Lieve Man,

Als je nu toch iets wilt breken, kun je dat beter op een zeer spectaculaire manier doen! Zoveel stoere dingen overleefd en nu... ;)

Sterkte en doe heel voorzichtig deze laatste dagen!

Liefs

• 28 Februari 2011 - 09:15

Kirsten:

you go girl....lekker alle oudjes verslaan in een rollator-race. Kan ook niet iedereen zeggen.
    Maar wel ontzettend kl**e dat je reis znu zo is. Ergens hoop ik voor je dat het snel beter wordt en je misschien in aangepaste vorm toch kan doen wat je wilde

Enne....neem je die hete sixpackmannen mee naar huis ;)

• 28 Februari 2011 - 09:54

Mam:

Fijn dat er van die gespierde kerels zijn !!!
    Kleine hartjes hè !!
    xxx mam

• 28 Februari 2011 - 11:52

Erika:

Zeg, dat jij niet bij die aardbeving in de buurt was hoefde nou ook weer niet te betekenen dat je een eigen aardbeving moest gaan organiseren! Je bent gelukkig positief, dat scheelt. Maar wel ontzettend balen zeg!!! Hopelijk blijft het toch genieten de komende weken, en kun je je reis goed afsluiten!
    Dikke X!

• 28 Februari 2011 - 16:04

Ilse :

Nou wel balen hoor maar gelukkig ben je niet net aangekomen. Had ook nog gekund. Anne vraagt meteen of je nu weer naar huis komt. Leg haar uit dat jij je echt nog wel gaat vermaken en zo te lezen gaat je dat heel prima lukken. Hou ons maar op de hoogte. Stoere meid. Knuf. XXX

• 28 Februari 2011 - 17:19

Ian & Margs:

Hi M...........All gooing brill , then ooch !! Not good news , but can still enjoy hopefully.More Geneva !!More relaxing !! have you replanned the rest of the trip ??
    Any revisits to hospital or pilled up to make it bearable??
    Enjoy to the hilt as its only 23 days and back to reality world !!!
    Be careful in what you doeh !!.
    Thinking of you...love I & M xx

• 28 Februari 2011 - 18:07

Bea Bouwmeester:

Hee,

Wat moet zo zeer zijn. Pff.
    Ik hoop, dat je alsnog plezier kan doen ondanks dat.
    Nu wat rustiger aan doen is ook prima!

Nog veel plezier en beterschap;-)

• 28 Februari 2011 - 19:33

Laura:

kom je alleen een dikke kus brengen!!
    Omdat ik je eigenlijk heeeeeel zielig vind.

• 28 Februari 2011 - 19:34

Brenda :

Da's nait slim Mien wicht. Maar wel beterschap hoor!!! :-)

Groetjes van Brenda uur 't 'H zand.

• 28 Februari 2011 - 20:34

Annet:

Hé Mandy,
    wat ontzettend balen dat je gevallen bent, maar wie weet wat voor avonturen deze nieuwe hindernis weer oplevert. Kun je wel zitten, of zit je op een kussentje?
    Ik vind het super om je verhalen te lezen, je hebt geen saaie reis :-)
    Hoop dat er met trolley ook nog genoeg leuke dingen voor je te beleven zijn!