Ambulance.......... - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Ambulance.......... - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Ambulance..........

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

27 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Taupo

Dag lieve mensen,
niet al te erg schrikken, maar deze vrouw heeft een klein ongelukje gehad.......
Afgelopen donderdag ben ik in de ochtend in een cafe gevallen. Viel recht achterover met m;n staartbotje op een ballustrade van stenen (we zaten in de tuin). Iedereen hoorde KRAK including me:-S
AU. Kon niet opstaan, werd lijkbleek -ik zeg verder niets- en kon blijkbaar niet meer opstaan. Damn.. In een cafe, allemaal omstanders en ze wilden natuurlijk een ambulance bellen. Nou euhhhh NEEEE dat hoeft niet (dacht ik).
Ik was in de handen van twee verplegers gevallen (lucky me) en gelukkig was m;n travelmate ook nog in de buurt.
Dusss ze hadden toch een ambulance gebeld, owwww jee ik zag die leuke speciale brancard al komen (je weet wel, zo een waarin je wordt vastgestrapt als je een rugblessure hebt). Damn!!
Om een lang lang verhaal over ziekenhuizen e.d. kort te maken... Conclusie: ik heb een gebroken staartbotje. AU. AU AU.

Maar gaat goed. Heb allemaal pillen, including leukies waarvan ik ontzettend de giegels krijg (das alleen weer lastig, want dat doet dan ook weer pijn, haha)
Anyway, gaat goed. Verder leuk weer. Ben nu in Taupo en zal m'n weg de komende dagen wel weer vervolgen..

No worries, veel plezier daar aan de andere kant!
xxxMan

• 27 Februari 2011 - 10:16

Jake:

ppfffff muts, heb je haar weer.....doe je een beetje rustig en beterschap!!

• 27 Februari 2011 - 11:33

Mam:

Jeetje !!!!!
    Van geluksvogel naar pechvogel !
    Een gebroken stuitje is echt ... !!!
    Je hebt ons natuurlijk al wat verteld aan de telefoon en we hopen dat je, weliswaar iets aangepast, van je reis kunt blijven genieten.
    Hopelijk zakt de pijn de komende week wat af. Uit ervaring weet ik dat het bepaald geen pretje is.
    Wat waren we graag even in NZ geweest om je te troosten.

Heel veel liefs,
    Pap en Mam

p.s. Heb je al een oplossing voor je rugzak ?

• 27 Februari 2011 - 11:57

Joke:

Wat doe je nou sochtends al in een cafe? Hoop dat het gauw geneest, want de dagen vliegen om. Geniet nog van je reis.
    Groet Joke en Leonie

• 27 Februari 2011 - 12:03

Gerda:

He Mandy,

Jeetje lees ik van je bericht en hoor ik het al van je moeder via de skype. Wat vervelend voor je, ik weet uit eigen ervaring dat het behoorlijk pijnlijk kan zijn. Mocht je nu problemen krijgen bij het zitten dan kan je het beste een zwembandje gaan kopen en kan je hierop zitten. Dan heb je in ieder geval geen problemen meer bij het zitten.
    Ik hoop dat jij je reis in ieder geval kunt voortzetten.
    Beterschap!!!!

• 27 Februari 2011 - 12:25

Kirsten:

Wat doe je nou weer? Vallen in een cafe...da's niet echt handig. (sowieso is vallen niet al te fijn). En dan ook nog iets breken...laten we hopen dat dit niet een omslagpunt is je reisje down under is. Gewoon wel lekker proberen te blijven genieten!!!
    Gelukkig dat je nog even hebt om te herstellen, kan me voorstellen dat het nu geen pretje zou zijn om lang in een vliegtuig te moeten zitten.
    Dus lekker herstellen, lekker genieten, lekker reizen (kan je wel lopen? Kan me voorstellen dat het nu pijnlijk kan zijn om lange wandelingen te maken en een rugzak om te hebben)

Denk aan je, liefs, Kirs

• 27 Februari 2011 - 15:07

Monique:

Au zeg! Kun je nog wel goed lopen nu? Hopelijk kun je nog wel genieten van je reis!

• 27 Februari 2011 - 15:24

Roelof En Laura:

Hi schatje,

Heb jij weer!! Waren het toevallig nog leuke verplegers waarbij je in de armen viel, dan was het misschien nog ergens goed voor.
    Doe rustig aan we denken aan je.

(K) van ons

• 27 Februari 2011 - 15:28

Helga:

owwww, Man, wat balen zeg! Hoop net als de andere schrijvers dat je idd je reis voort kunt zetten en er ook van kunt blijven genieten!!
    Rustig an dan maar.........
    Beterschap en nu maar even geen alcoholische versnaperingen ivm die "Leukies"

• 27 Februari 2011 - 15:48

Anke-Marrit:

Oooohw Mandy!!
    Je moet toch echt andere manieren gaan vinden om de aandacht van leuke verplegers te trekken hoor ;) :P!
    Vrouwtje wat klinkt het pijnlijk zeg :S..
    Hoop dat je nog van je reis kunt genieten en geen rare dingen meer doen hoor.. we hebben je graag heelhuids terug :D!
    Geniet ze van de rest van je reis en hopelijk tot snel maar weer!
    Liefs en een dikke knuf

• 27 Februari 2011 - 16:58

Bert En Marga:

Hi Mandy

Fijn om te lezen dat je niet in de buurt van de aardbeving was, maar, dat je toch onderuit gegaan bent zal wel een "naschok" geweest zijn of heb je teveel dikke druppen gehad, ha ha.....
    Toch vervelend en we hopen dat je er desondanks je mooie avontuur om kunt voortzetten!
    We lezen met veel plezier je verslagen/foto's.
    We wensen je beterschap en een goeie voortzetting van je reis.

Groetjes en liefs
    Bert en Marga

• 27 Februari 2011 - 20:23

Willeke:

au, au, au!!! Wat een pech!! Hoop dat je snel weer in staat bent je pad te vervolgen.... Blijft je travelmate nog wel even bij je plakken??? Doe maar voorzichtig.
    Maareuh, wat deed je 's morgens vroeg in een cafe?? Of was het 's avonds heel heel heel laat??

Doe maar voorzichtig!
    Blijf je volgen hoor,
    Groetjes Wil

• 27 Februari 2011 - 21:03

Ditta:

Heej Man, wat is dit nou? Als je dan valt doe het dan in ieder geval als er een mooie man in de buurt is, die je kan helpen! Maar om er iets voor te breken gaat ook wel weer wat ver! ;-)
    Wat ik zo lees is het erg pijnlijk, echt niet fijn! Rustig aan en beterschap!

Dikke kus Ditta

• 27 Februari 2011 - 21:46

Petra:

Och arme Man.... dat zal vervelend zijn. Je vertelt het wel erg leuk ;) al zal die 'KRAK' alles behalve leuk zijn. Hoe lang duurt het herstel hiervan? Hoop voor je dat het je activiteiten niet al teveel belemmert!! Succes met dat gebroken staartbotje in elk geval! Liefs P.

• 28 Februari 2011 - 10:07

Margreet:

Hihi, ik word altijd heel vrolijk van je verhalen, je schrijft zo grappig Man!
    Kun je je geld wel mee verdienen hoor! Ik zou een boekie van je kopen iig!
    Maar grappig is het natuurlijk niet dat je met een pijnlijke achterste rondloopt.... Balen man! Maar volgens mij ga jij gewoon weer vrolijk (met pijn) verder. Typisch jou!
    You go girl!!!!!
    xxxxxx

• 28 Februari 2011 - 15:39

Malou:

zo wat een spanning en sensatie zeg!!
    Je moet niet meer van dit soort kunstjes gaan uithalen, anders word het een gipsvlucht :)
    En je bent nie eens op wintersport!!
    Lekker genieten daar!1 de tijd vliegt voorbij,

liefs malou