Alternative camping - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Alternative camping - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Alternative camping

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

24 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hee lieve ongeruste mensen aan de andere kant van deze trillende wereldbol;-)

Hier alles helemaal ok. Vandaag kort berichtje, omdat ik slechte internet heb. Ben weer een klein roadtripje aan het maken door de coromandel. Supermooi! Hot water beach gezien, zee met eilanden erin, etc. Verder twee dagen ernstig basic gekampeerd... een wc dat echt alleen een gat in de grond was met een toiletbril en een hokkie eromheen ENNNN best of all only COLD SHOWERS available. And I'll tell you after 3mins it's brilliant, bruhhggaga.
Kom snel met meer verhalen...

Ow ja, en zoals jullie inmiddels weten. Alles gaat goed hier. Wel ernstig geschokt over de aardbeving... Ik vrees dat m;n plannen iets zullen veranderen;-)

Fijne dag daar!!
xxx

• 24 Februari 2011 - 08:49

Do:

Gelukkig ben jij super flexibel! Fijn dat alles goed gaat daar aan de andere kant van de zee.
    Heel veel plezier, de laatste maand is alweer ingegaan!!!

Liefs

• 24 Februari 2011 - 09:06

Ilse:

Ben heel blij iets van je te horen. Gelukkig is er niets met jou aan de hand. Behalve dan dat je wrs heel erg veel zin heb in een warme douche en een heerlijk zacht bed :-) Bikkel. tot snel. XXXX

• 24 Februari 2011 - 09:13

Kirsten:

die wereldbol trilt aardig plaatselijk, hier in Nederland hebben we alleen schokken....en dan vooral over het feit dat er weer sneeuw ligt....
    Maar goed, back to basics dus...dat gat en die douche lijken me niet zo handig, maar de rest klinkt weer goed hahaha.
    En de plannen veranderen? Was je nog wel van plan om naar Christchurch te gaan?

Slaap lekker daar, zullen wij wel eens gaan werken enzo...
    Liefs

• 24 Februari 2011 - 09:27

Mam:

After campsite Next-to-sea in England you can enjoy anything !!! ha ha Basic camping..... toilet.... a hole in the ground ....hmm.... you didn't bring a newspaper for on the wet toiletseat hé ?!!! ;-)
    Doei..... mam

• 24 Februari 2011 - 11:18

Erika:

Blij dat alles daar goed gaat! Ik had nog van niets gehoord (ben niet zo'n nieuwskijker) maar mijn vent zei dat ik je echt even moest smsen omdat er een aardbeving was geweest in Nieuw Zeeland.... (jaja, die oude baas van jou is ongerust om je ;-) Dus heb snel even opgezocht waar de aardbeving was en of jij daar ook zou zijn rond deze tijd. Gelukkig niet!
    Dus genieten maar weer en pas goed op jezelf! Maar dat lukt volgens mij prima ;-)
    Dikke X!

• 24 Februari 2011 - 14:16

Laura En Roelof:

Hi Stoerwijf,

Dus het was lekker op de camping hahahaha. Wel een ervaring zeker helemaal back to basic.
    Wat ben ik blij dat jij niet meer in christchurch zet zeg wat een ramp daar. Krijg jij daar nou nog veel van mee?
    Bedankt voor je kaartje we kregen hem gisteren in de bus. Leuk dat je ook nog even de themperatuur erbij hebt gezet (30 graden). Echt om jaloers van te worden helemaal na vannacht toen het weer gesneeuwd had grrrrr.
    Nou lieverd heel veel plezier en vooral warmte daar nog en doe voorzichtig.

hele dikke kus roelof en laura en natuurlijk een lebber van Xer. Hij begint je steeds erger te missen en ik stiekem ook

• 24 Februari 2011 - 17:54

Kirsten:

Ook hier is het kaartje binnen...thanxz babe!!!

• 24 Februari 2011 - 19:11

Petra:

ook hier viel gisteren een kaartje in de bus, thanks! :)

• 25 Februari 2011 - 08:27

Ome Kor:

Ha Mandy, jouw verhaal over de basic camping doet mij denken aan mijn vereblijf in Siberie (1989) in een computer kamp. De WC bestond uit een gat in de grond met daarom heen een houten hok (met deur en haakje, dat wel) en aan het dak een dik touw waaraan je je vast kon houden als je met je achterste boven het gat wou hangen. Gelukkig kreeg je zo weinig te eten dat je maar twee keer per week boven het gat hoefde. Veel plezier verder in down-under!

• 25 Februari 2011 - 17:46

Mam:

Heb je inmiddels iets van Klara gehoord ?

• 26 Februari 2011 - 01:19

Wendy Post:

He Man,

Heb hier in het hostel vaste telefoonlijn, dus zodra ik een beltegoed kaart heb bemachtigd, kunnen we bellen!!!Zal je dan ook mijn 'hostel' nummer doorgeven - scheelt weer centen:)

Dikke knuffel - or should I say Huggies???