Sailing!!! - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Sailing!!! - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Sailing!!!

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

19 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Taupo

Whoehoeee!
Jep uncle Ian, now I get why you always go sailing. Wow, I went on a trip to the Maori Carvings on lake Taupo (biggest vulcanic lake in NZ).
It was magical! Only three tourists;) on board and two crewmembers. Pff turning of the engine and just sailing away was BRILL!!
And all of that in sunshine (26degrees) and with an icecold beer in my hand :-D
Djiehaa! Hik.
Anyway, enjoyed my time over here. Went to see the hoka falls (seen them every way I could, 5 different viewingpoints& by boat (jep another one).
Tomorrow leaving to Thames. I've got a dinnerdata with a real Kiwi:-))
Keep you posted on that (maybe).....

greetz Man

• 19 Februari 2011 - 10:53

Alie:

Oh my God Mandy..... A real Kiwi ha, ha...... We want to know everything about the date and don't hold back..... Have a nice time.....
    alie.

Monique:

een date??? Go mandy! :-D

• 21 Februari 2011 - 07:49

Ilse:

Ok!! Je gaat intergreren heel goed. Ben benieuwd wat voor verhalen deze date je te vertellen heeft. En zeilen met 26 graden. Heerlijk. Kan niet anders dan dat je heerlijk bruin terug komt. :-) Hier begint de lente een beetje. Zonnetje, vogeltjes die fluiten echt lekker alleen nog maar 1 graad brrrr dus af en toe dus maar weer een warme chocolademelk met slagroom. He wat vervelend. Hahaha :-) He tot gauw. Kussie Kussie.

• 22 Februari 2011 - 07:54

Ingeborg:

Heb je ook wat gevoeld van de aardbeving? Alles goed met je?!
    Dikke kus

• 22 Februari 2011 - 08:21

Mam:

Jeetje dat was schrikken vanmorgen !!
    Mandy laat me weten dat ze aan het kamperen is in Coromandel !!!
    Een update komt natuurlijk later.

• 22 Februari 2011 - 14:33

Ingeborg:

Fijn te horen dat ze niet in de buurt was! Zat rechtop in m'n bed, echt schrikken! Gelukkig!
    Groetjes Ingeborg

• 22 Februari 2011 - 15:01

Petra:

dat was inderdaad even schrikken! Fijn dat je in een veilige omgeving bent.
    En... check je mail!! X.

• 22 Februari 2011 - 15:46

Margreet:

Je zit ook veeeeeel te ver weg Man! Schrikken hoor pff!
    En idd, check je mail ff hihi.....

• 22 Februari 2011 - 18:05

Kirsten:

pfff...ik was in 1 keer wakker toen ik vanochtend teletekst bekeek. Gelukkig reageerde je snel op mn sms, dus ik was snel gerustgesteld. je was dan de laatste keer dat je een verslag stuurde wel niet meer in de buurt van Christchurch, maar goed, heb geen idee waar je nu uithangt. Vreemd idee ook, een paar weken geleden liep je daar nog gewoon rond en nu ligt het daar (alweer) plat.
    En gelukkig gaat het ook goed met Wendy.

Maaruh, hoe was het kamperen? Beetje lekkker geslapen (alhoewel je nu nog wel aan het slapen zult zijn ;) ) Beetje lekkere temperaturen 's nachts? Hier niet....koud....vriezen...regvoelstemperatuur heel laag...overdag niet eens boven de nul vandaag.

Geniet daar!!!! Liefs

• 22 Februari 2011 - 18:11

Kirsten:

en laat ik ook meedoen....chack je mail even ;)

• 23 Februari 2011 - 13:04

Mam:

Fijn dat je het zo naar je zin hebt in Coromandel en jammer dat daar een slechte verbinding is zodat we nog even moeten wachten op je verhalen.
    Ik weet het... t'is daar 'no problemos' schrijf je, maar ik maak me toch wel een beetje zorgen!
    Doei lieverd.

• 24 Februari 2011 - 07:49

Ilse:

Nou ja deze nieuwsverslindende vrouw. Dus niet, hoorde gisteren van de aardbeving. Ben me rot geschrokken maar lees hier dat jij op veilige afstand bent geweest in je tentje. Pfff Hoop snel van je te horen. Tot gauw laiverd. Dikke knuf.XX

• 24 Februari 2011 - 09:04

Sonja:

Gisteren 23/2 heeft Mandy mij gebeld. Het gaat goed met haar. Ze is terug in Thames en heeft het leuk !!
    We zijn nieuwsgierig naar het volgende reisverslag !! Dat wil blijkbaar niet zo goed lukken op dit moment.

Hé Man, jij hebt zon.... maar wij hebben sneeuw !!!

Doei.... Mandy's mam