Sunset@Bluff lookout point! - Reisverslag uit Bluff, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Sunset@Bluff lookout point! - Reisverslag uit Bluff, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Sunset@Bluff lookout point!

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

28 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Bluff

Heheee,
vandaag nog ff gratis internet, dus gebruik van maken.
Gister met vier meiden richting Bluff gegaan. Grote plannen, richting Liquirstore for beer en de jonkies wilden cake, haha. Nee, geen spacecake;-) Alles ingeslagen en rond 20u richting Bluff. Saaie rit, maar het stukje naar de top van Bluff hill was nog spannend. Toen we boven aankwamen bleek het wel een beetje zwaar voor het oude beessie, haha. ROOK!!! hahah. Ag motorkap ff open, grondige vrouweninspectie en all good. Hup, richting lookout point.
Oef stijle afdaling van 25min naar beneden....Wow, daar op de rotsen gezeten. Prachtig uitzicht over Stewart Island EN een amazing sunset gezien!!!! Zoooooo moooooi!
Toen nr boven...Zweten als otters, maar we hebben het gered. "Sex on Fire" deed et em;-)
Toen een nighttime fotoshoot @ the famous sign en lekker douchen en hangen in t hostel.
Heerlijk. nu aan t ontbijt:-) Jep Ils, komt goed! En ik ga weer richting Queenstown en dan morgen nr Franz Jozef (blijf ik iig twee dagen). Zin in!!

Tot snel weer,

smokkert Man

• 27 Januari 2011 - 20:37

Monique:

Hey Mandy!
    Klinkt fantastisch allemaal! En wat leuk dat je zo regelmatig wat van je laat horen. Enjoy Franz Jozef!

Liefs Monique

• 28 Januari 2011 - 22:37

Mam:

Lieve Mandy,
    Ik kan heel kort zijn, we gaan verhuizen naar Nieuw Zeeland en beginnen ook een hostel !! haha
    Of nog beter... zoek een mooi plekje waar we een camping kunnen beginnen..... hi hi.
    Een hele dikke smokkert van mam.

• 28 Januari 2011 - 22:52

Chantal:

He mandy,

wat een prachtige verhalen. Leuk dat je het zo naar je zin hebt. geniet er lekker van en ik wacht je volgende verhaal af. Have fun topper!
    greetzz

• 29 Januari 2011 - 12:29

Ingeborg:

Meid, wat een fantastische ervaringen heb je daar! Jaloers!
    Have fun, dikke smokkert terug :-*

• 29 Januari 2011 - 13:41

Helga:

klinkt allemaal geweldig dat wat je beschrijft wat je gedaan hebt! Geniet en ik (wij) geniet(en) mee!!
    het is hier -1 overdag en -7 's nachts, helaas nog geen schaatsijs ;-)
    groetjes uit Nl

• 30 Januari 2011 - 12:27

Styn:

Heeey Mandy!!

Wow, wat beleef je gave dingen! Super!! Leuk om op afstand enigszins mee te genieten van dit ontzettend mooie land!
    Have a lot of fun en enjoy!
    X Styn

• 30 Januari 2011 - 16:26

Bert & Marga:

Hoi Mandy, we volgen al jouw verslagen en zo te lezen "have joe a greet tijm",
    om het maar in goed Engelies te zeggen.
    Je krijgt echt trek om er ook naar toe te willen. Ook leuk dat je steeds weer reisgenoten ontmoet. Maakt het X-tra gezellie. Voor nu groet vanuit koud Grunn'n. en nog veel plezier.

Liefs Bert & Marga