Roadtripstory's, jeahhh - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Roadtripstory's, jeahhh - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Roadtripstory's, jeahhh

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

27 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Invercargill

Hidihi cowboys over there!

Hier weer een verslagje van m;n laatste dagen in de Nieuw Zeelandse outback, haha. Gewoon 4 dagen geen telefoon of wat dan ook gehad. Heeeeeeeeerlijk:-)
Oke, in 5 dagen veel gezien.
-Otage Peninsula: albatrossen zien rondvliegen, bijna aangevallen door een zeeleeuw (kreeg een leuke brul van em,hahah) en 's avonds laat in 't donker aan het wachten op blauwoogpinguins die aan land komen om hun jongen te voeden. Geweldige ervaring om daar tussen te staan! En wat zijn ze leuk!!!
Toen Sandfly Beach gedaan, allemaal zeeleeuwen en een geeloogpinguin gespot! Die zijn nog grappiger! Oef de afdaling in de megahoge duinen was dik lachen, maar de klim naar boven (UITPUTTINGSSLAG!).
Dus Lau en Roelof, nope, geen spierpijn van die straat...krijg teveel training hier, hahaha;-)
- Kaka Point: daar dus in een tentje geslapen. IJs en ijskoud toen ik wakker werd, want ik had gewoon op de grond geslapen. Lange warme douche doet dan wonderen he. Verder heel veel watervallen, nog meer pinguins en nugget point bekeken. Heeft me een paar leuke nachtmerries opgeleverd, want het stormde er gewoon en we liepen echt 1meter van de cliffs en voor je gevoel naar het einde van de wereld.. Daar gewacht op de sunset, maar de zon had zich toch maar achter de wolken verborgen. Leverde toch weer leuke foto's op.
- Toen kamperen in McLean Falls. Daar de watervallen gezien en natuurlijk de grotten (cathedral caves)!
- Nr Curio Bay...wow, echt een prachtige baai waar we megaveel Hector DOLFIJNEN hebben gezien!! Die zijn leuk joh! Gekampeerd op een plaats waar ook zeeleeuwen leven, dus spannend! Bleek dat onze buren die nacht een Opossum op hun tent hadden zitten, hahah. Avontuur!
- Slope point, verder van huis kon ik niet wezen! Leuke foto's in m;n regenpak:-s
Nu in Invercargill, paar dagen om het hier te ontdekken...

Foto's lukt wederom niet, dus die diashow komt er voor my friends zeker aan!!!! Joehoe.
Ennnn houden jullie ff op te vertellen over hoeveel dagen ik thuis ben???? hahaha Ik hoorde dat het bij jullie vriest.

He en Ils, ik heb net m;n ontbijtje op. Toast met cheese, muesli en sinasappelsapje;-) Jum jum. Jij zou hier genieten van alle overheerlijke fruit en groentes joh!
Ik ga op pad...tot de volgende keer!

xxxMan

  • 27 Januari 2011 - 09:30

    Kirsten:

    Over het algemeen ben ik best wel blij mezelf te zijn...maar nu...wil ik heel graag jou zijn...
    Hou maar op met die verhalen, ik wil het allemaal niet weten hahaha.
    Nee hoor....keep writing, ik zoek altijd alles op, kan ik me er een beetje een voorstelling van maken.

    En ja, het vriest weer....ik mag straks krabben....

    Kus

  • 27 Januari 2011 - 10:07

    Ilse:

    en ik maar denken dat je door mijn heerlijk ontbijt en het heerlijke vooruitzicht op een mooie wandeling, die 3 uur duurde, jou ook even het gevoel kon geven hoe goed wij het hebben maar ik hoor het wel je zorgt er goed voor jezelf. Heerlijke recepten zijn heel erg welkom dus als je die tegenkomt hou ik me aanbevolen dan zal ik na je reis lekker voor je te koken.
    Kan me voorstellen dat je de rust even heerlijk vind. Als je niet kan bellen mailen enz hoef je ook even niet. ook lekker. Het is hier idd heel koud. Jerry heeft voor volgend weekend en de 2 daarna wedstrijden gepland. Als het zo blijft gaat het vast allemaal door. Stef en Anne gaan ook elk een mee. nu maar hopen dat het trainen vanaf sept goede resultaten gaat opleveren :-) Maar zie dat het bij jou ook minder mooi is geworden hoop echt voor je dat het beter wordt vooral omdat je zoveel mooie dingen ziet daar. Dan is met mooi weer wel leuker dan in de mist en bewolking. Tot gauw dikke knuffel van ons.

  • 27 Januari 2011 - 11:24

    Erika:

    Echt super allemaal Mandy! Ik had al last van werkontwijkend gedrag maar door jouw verhalen wordt het er niet beter op. Geniet er lekker van, dit is once of a life time!!

    Dikke smokkerd

  • 27 Januari 2011 - 12:58

    Mam:

    Als we het zo allemaal lezen, worden we hier natuurlijk wel heel nieuwsgierig naar de foto's !! Maar ja, als je ze kwijt raakt met het plaatsen, moeten wij hier nog maar even wachten hè. No problem !
    Veel plezier in Bluff en in het hostel !
    Het klonk daar gisteren wel héééél gezellig !!!
    Doei.....mam
    Oh ja Kirsten, paps en mams houden het heel goed vol hoor !! We genieten omdat Mandy het zo naar haar zin heeft !! Dat we kunnen skypen, mailen, webloggen en telefoneren, is te gek. En wat een leuke lieve reacties hier !!! Prachtig !!!
    Doei....Mandy's mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Invercargill

New Zealand Adventure

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2011

HomeSweetHome

22 Maart 2011

De laatste uurtjes aan de andere kant vd wereld

21 Maart 2011

Klaar voor vertrek...

20 Maart 2011

Afscheid en ready for home

18 Maart 2011

Business class
Mandy&Jeen

Actief sinds 13 Nov. 2010
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 64639

Voorgaande reizen:

27 Juli 2013 - 10 Augustus 2013

Thailand, Laos, Vietnam 2013:-))

06 Oktober 2012 - 23 November 2012

Indonesie&Maleisie 2012

09 Januari 2011 - 23 Maart 2011

New Zealand Adventure

Landen bezocht: