I like New Zealand!!! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu I like New Zealand!!! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

I like New Zealand!!!

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

13 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Even een korte update... Het is hier GEWELDIG!!! Vandaag met een vlieggenoot (dubai-sydney) een AMAZING tour naar Akaora gemaakt. Hij zat naast me in het vliegtuig raakten aan de klets en zijn elkaar ongeveer 3 keer tegen het lijf gelopen in "town". Hij had een dikke auto gehuurd -toyota RAV4:-)- (gaat vliegvissen) en wilde wel een ritje maken. Nou een ritje is het geworden...Mega touristische route over grintweggetjes, langs diepe afgronden, wow en de uitzichten FANTASTISCH!!! Ennnnn ik heb ook gereden!!!!
Het is gaver dan gaaf hier!
En eenmaal terug hebben 3 Zuid-Koreaanse meiden (my roommates) voor me gekookt!! Zo lief joh. Echt geweldig.
Jetlag...wat is dat??
Het is hier nu bedtijd. Ben moe van deze geweldige dag waarin ik natuurlijk zo rood als een tomaat ben geworden, hihih.
Kom morgen bij jullie terug for more amazing adventures;-) en hopelijk wat foto's.

kus Man
(ps tx voor alle reacties!!!!!!)

  • 13 Januari 2011 - 10:09

    Laura:

    you go girl!!!!

    (K)

  • 13 Januari 2011 - 11:36

    Ilse:

    Goed bezig. zie dat het idd heel lekker weer is daar in het mooie Nieuw Zeeland. Verwachting voor morgen 25 graden. echt heerlijk. Wel blijven smeren hoor. Strax ben je volledig getransformeerd in een kreeft. En geweldig zulke reisgenoten zo kom je in korte tijd een heel eind. Tot later. dikke knuffel

  • 13 Januari 2011 - 12:10

    Mam:

    What a lovely start of your holiday. A travelier, who you meet in the plain, offers you a ride to Akaora. You driving a big Toyota RAV4! Yeah...!!!
    And a meal made by Hostel friends from South-Korea. Yummy!
    Tomorrow; Curly cabbage mashed with potatoes and a HEMA sausage ??? ha ha.
    Bye....doei....Mam

  • 13 Januari 2011 - 14:46

    Kirsten:

    ja ja ja...maak ons maar weer jaloers... ;)
    Het is wel te lezen...je vermaakt je daar opperbest geloof ik. Wel terugkomen hoor!!!

    Koezie

    enne...voor de volgers van Mandy...ik heb me wel opgegeven om een mail te krijgen als er een verslag is geschreven, maar die krijg ik dus niet. Jullie wel? Doe ik iets verkeerd?

  • 13 Januari 2011 - 16:19

    Ilse:

    Hoi Kirsten, had de mogelijkheid nog helemaal niet gezien. Dus bedankt voor de tip. Heel Handig met mijn i-phone. Zal kijken of ik de mail binnen krijg. Laat het je weten. groetjes :-)

  • 13 Januari 2011 - 16:36

    Helga:

    Hey Man,

    heerlijk om je enthousiaste verhalen te lezen! kort maar krachtig. idd goed blijven smeren hoor, heb je straks een lekker ondergrondje om in de nederlandse lente het kleurtje bij te houden ;-)

    enne ik heb me ook aangemeld voor mail maar krijg die ook niet, dus check gewoon lekker elke dag, ben helemaaaaaaaal niet niet nieuwschierig!!

    have fun en ik lees wel weer mee....
    greetz uit een nattig Drenthe

  • 13 Januari 2011 - 18:12

    Gerda:

    He Mandy (buurvrouwtje).....

    Het is nu al geweldig wat je meemaakt. Ik kan jaloers op je worden dat je dit onderneemt. Ik had het twintig jaar geleden OOK moeten doen. Ik wacht de foto's af........

    Liefs,

    Gerda

  • 13 Januari 2011 - 19:32

    Kirsten:

    Gelukkig ben ik dus niet de enige, al 2 mail-adressen ingevuld, maar krijg op beide niks binnen. Dus er zit 'helaas' niets anders op dan regelmatig kijken voor een nieuw verslagje. Alleen maar leuk, ook vanwege alle reacties.

    Enne Man....vanmiddag zitten smikkelen van je speculaasjes...kit-kat is van de week al naar binnen gewerkt hahaha. En ook al lekker gepuzzeld

  • 13 Januari 2011 - 20:00

    Wendy:

    Voor de statistieken, ik krijg wél een mailtje binnen, maar misschien komt dat ook doordat we 'reisvrienden' zijn?!?!

    Mandy, super die verhalen! Zeker op zo'n regenachtige dag als vandaag. Kheb vanavond mijn verblijf in Nelson geregeld en er zoooo'n zin in :) (ik wil ook een rav4, hihi)
    En al sneakers gescoord?

  • 14 Januari 2011 - 06:25

    Linda:

    Hey Mandy,

    Geweldig is het in Nieuw Zeeland he? Zo te horen is jouw avontuur ook al goed van start gegaan! Ja, je moet echt goed smeren, ben vandaag ook al verbrand. Als je naar Raglan gaat, moet je echt proberen te surfen, echt zo gaaf!


  • 14 Januari 2011 - 08:08

    Anke-Marrit:

    Jeeej, weer een nieuw verslagje van jou :D! Goed begin van mijn dag, alhoewel.. als ik dit zo lees word ik er alleen maar jaloers van ;)!
    Wat een leuke roomies ja!
    Ben zeer benieuwd naar de piccies!!
    x
    Oeeeh en als je echt gaat proberen te surfen dan ben ik helemaaaal benieuwd naar je verhalen ;):D!

  • 28 Januari 2011 - 09:24

    Heleen:

    Hi,geweldig!Ik geniet van je reisverslagen, ben net als de rest trouwens wel een beetje jaloers hoor.By the way:zitten er nog leuke cockers in NZ?Hey ik blijf je volgen hoor,see you!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

New Zealand Adventure

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2011

HomeSweetHome

22 Maart 2011

De laatste uurtjes aan de andere kant vd wereld

21 Maart 2011

Klaar voor vertrek...

20 Maart 2011

Afscheid en ready for home

18 Maart 2011

Business class
Mandy&Jeen

Actief sinds 13 Nov. 2010
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 64616

Voorgaande reizen:

27 Juli 2013 - 10 Augustus 2013

Thailand, Laos, Vietnam 2013:-))

06 Oktober 2012 - 23 November 2012

Indonesie&Maleisie 2012

09 Januari 2011 - 23 Maart 2011

New Zealand Adventure

Landen bezocht: