Golddigger;-) - Reisverslag uit Arrowtown, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Golddigger;-) - Reisverslag uit Arrowtown, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Golddigger;-)

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

20 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Arrowtown

Ha die mensen,
vandaag een NZ-mobieltje gekocht, die unterhozen uitgewassen (woef ruikt weer lekker fris, dus no worries mensen;-)) en m;n geluk beproefd in Arrowtown. Je weet wel...waar de goudmijnen zijn. Viel eigenlijk ernstig tegen daar, maar wel leuk om ff rond te hobbelen. Is een beetje een cowboydorpje.
M;n backpack is weer ingepakt en klaar om op pad te gaan. Dunedin is m;n volgende stop....
Richting de albatrossen (jaja VW18, brings back memories he;-), pinguins en andere rare beesten.
Vandaag trouwens gekke Diving Ducks gezien. Geinige beesten. Kijken een tijdje naar je en dan floepen ze onder water. Jaja.
Ow ja, in Dunedin heb ik afgesproken met een andere travelmate en ga ik per auto verder:-) Ben benieuwd wat dat voor gekkigheden gaat opleveren.
Jow so far, so good. Tot de volgende keer maar weer!

Doegdoeg snoeps,x
(ow ja...zit voor t eerst naast Nederlanders te computeren, haha. Ze bestaan dus nog steeds en ik kan de taal ook nog spreken,joehoe. Nu maar hopen dat ik er niet te veel meer in het wild tegenkom;-)

• 20 Januari 2011 - 09:36

Ilse:

Hahaha nee daarvoor ga je natuurlijk niet naar NZ om de hele dag Nederlands te horen. :-) Heel goed van je was wel een beetje een propere vrouw blijven natuurlijk. En ik begrijp geen goud gevonden. Dat is dan weer jammer. Is je rugzak een beetje prettig, niet te zwaar?? Heel veel plezier verder.
    Hele dikke knuf. Xxxx

• 20 Januari 2011 - 09:44

Gerda:

He Globetrotter.............. Leuk om jou belevenissen te lezen. En zo te lezen zorg je goed voor je zelf (unterhozen gewassen Klasse! "mams zal tevreden zijn") Jammer dat je geen goud hebt gevonden ...... Tot de volgende keer.
    X
    Gerda

• 20 Januari 2011 - 11:42

Alie:

Hoi Mandy.
    Zo, even reageren. Wat is het toch fantastisch dat je dit kunt meemaken hè? Het is natuurlijk goedkoper om daar waar je bent een mobieltje te kopen en te gebruiken natuurlijk... Leuk voor je ouders en voor jezelf! Heb je een vast reisprogramma welke je wilt afleggen of ga je naar een andere bestemming wanneer je daar zin aan hebt?? Veel plezier en ik kijk uit naar je foto's. Dag Alie

• 20 Januari 2011 - 15:59

Mam:

En in wat voor BOLIDE ga je je straks verplaatsen met je duitse travelmate???
    Und wie ist deine DEUTSCH ???
    Ik hoop beter dan die van muttie....
    Tjuuus..viel spas Pipi Langstrumpf !!
    Doei....Mam

• 20 Januari 2011 - 19:24

Ian & Margs:

Hi ...good to see and read the different things that you are doing.Very different from the daily grind eh!!So different eh? I must be doing something wrong as we have put several comments in previously and they are not visible. Geting your e-mail alerts so that is.
    Whats next ?? canoeing down rapids or bungeeing off the cliffs.Keep it going..enjoy !!
    See ya !! x I & M

• 20 Januari 2011 - 19:28

Ian:

Can see the last input so it looks ok now....2 replies lost though !!
    Taraa or ta ta
    ps...when were you last on a horse ??

• 21 Januari 2011 - 10:36

Ditta:

Goed bezig vrouwtje! Geweldige ervaringen!

(K) Ditta

• 21 Januari 2011 - 11:21

Anke-Marrit:

Aaaaaaaaaaaah no more Albatrossen please :S!!
    Jij funky dame :D, gaat gewoon een potje paardrijden en ons weer jaloers maken hoor.. pffff :p!
    Verhalen klinken onwijs goed vrouwtje :D! En de foto's zijn echt superleuk!
    Hopelijk volgende keer meer geluk golddigger! Keep us posted :D!

• 25 Januari 2011 - 12:41

Laila: