HomeSweetHome - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu HomeSweetHome - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

HomeSweetHome

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

23 Maart 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

Ik ben weer veilig thuis!!!! Wat een avontuur in business class... Deze jongedame lag zeker voor pampus in haar tot-bed-omgebouwde stoel;-)
Gister (euh nee, eergister voor mij, euh huh hoe zit dat..nou ja) om 11u door een taxi opgepikt, ingechecked en op naar de Business Lounge. Lekker rustig gezeten, van de hapjes en drankjes genoten en nog wat bekende All Black-spelers gezien.
Vervolgens op nr het vliegtuig. Boarden enzo ging allemaal supersnel en mocht op t laatste moment! Vervolgens m;n stoel opgezocht, mooi bij het raam.
Lekker gegeten+gedronken (hik) aan boord en toen 'bottums up'. Was ook wel nodig, wat had ik anders een hoop au gehad als dat niet kon! Ben zo blij..
In Kuala Lumpur een paar uur moeten doorbrengen. In de Lounge een bank gescoord, schoentjes uit en benen omhoog. Hahhh.
Na 24u wakker op naar de vlucht Kuala L-> Amsterdam. Weer een stoel bij het raam. We kregen direct avondeten, even een filmpie gekeken en toen sloap'n. Vanmorgen om 6.18 geland en nu lekker bijkomen.
Mensen, tx voor alle lieve berichtjes! Was fantastisch om te lezen en te ervaren dat er zoveel mensen met me meeleefden!
Dikke toppers!
De foto's zijn binnenkort te bezichtigen for insiders;-)

liefs xMan

• 23 Maart 2011 - 09:58

Do:

He Man,

Goed om te horen dat je weer veilig bent geland! Wat een wervelend avontuur. Nu solliciteren bij Lonely Planet?

Xx

• 23 Maart 2011 - 10:17

Ilse:

He vrouwtje. Hoe voelt je eigen huis?? Dat moet heerlijk thuiskomen zijn. Ben heel benieuwd naar je foto's. We bellen gauw. Eerst even je jet-lag voorbij ;-)
    Super dat je zo thuisgebracht bent met het vliegtuig. Nogmaals jammer dat ik je niet kon komen halen. Tot heel snel. Dikke kus. XXXXX

• 23 Maart 2011 - 10:31

Wen:

Nu op Changi de tijd om alle reisverslagen door te nemen! Moet nog even 5 uurtjes doorkomen hier...

Is het fijn om weer thuis te zijn of baal je er ook van (net als ik)

Succes met de jetlag - ga ik ook doen

Hug, Wen

• 23 Maart 2011 - 10:35

Kor & Gerda:

WELKOM THUIS....... en tot gauw!

XXX

• 23 Maart 2011 - 10:39

Mam:

jaaaahhhh, gelukkig is Mandy weer thuis !!!
    Ik ben blij blij blij !!!
    De wasmachine krijgt een paar zware uurtjes terwijl wij de mooie verhalen aanhoren van Mandy. Het wasje kan lekker buiten drogen !
    Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor de lieve, leuke, grappige, meelevende, hartelijke reacties op Mandy's webblog !!
    Dat was voor ons ook heel erg leuk om de reis op deze manier mee te maken !!!
    Nu hopen we dat het staartje maar gauw weer beter wordt !!
    Ik zou zeggen..... tot de volgende reis....
    Doei..... aan allemaal !!!!
    Mandy's Mam

• 23 Maart 2011 - 11:07

Joke:

Hoi Mandy

Fijn dat je weer veilig thuis bent.
    Kom nog even bij van je reis en dan zie ik je wel weer eens op de Brink.

Groet Joke en Leonie

• 23 Maart 2011 - 13:39

Bea:

Welkom thuis!
    Heerlijk bijkomen van alles bezinking!

• 23 Maart 2011 - 13:58

Petra:

WELKOM THUIS!!!
    Ga lekker bijkomen, slapen, jetlag uitzwaaien (istie erg??) en dan contacten we!

Dikke kus. P.

• 23 Maart 2011 - 18:36

Willeke:

welkom thuis!!!

alweer nieuwe plannen gemaakt onderweg, of valt het mee?!

• 24 Maart 2011 - 18:32

Helga:

welcome home!!
    lekker uitrusten, je staartje betere laten worden en nagenieten van deze giga reis!!
    hoop je snel te spreken/ te zien.
    greetz mij

• 24 Maart 2011 - 20:25

Marga:

wat leuk dat je weer heel goed in nederland aangekomen.
    zo lange weg in verre land weer terug in onze land.
    zo heb je heel fijne ervaring met reis gehad.
    zoveel foto's gemaakt.
    zal je wel moe van verre reis.
    goed uitrusten voor je weer begint werken.
    tot kijk gauw...xx

• 25 Maart 2011 - 14:40

Margreet:

Al een beetje bijgekomen van je reis?
    Hopen dat het mooie weer hier doorzet.....
    We bellen snel!
    x

• 26 Maart 2011 - 20:01

Bep:

welkom weer thuis , oei hier koud he gelukkig wel droog blijven dan wordt beter weer, nu mandy genieten eigen met ouders klesten over new zeeland . opnieuw jij naar werken adn besparen dan andere wereld zien??

groet bep