Turtle!!!!! - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Turtle!!!!! - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Turtle!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

08 November 2012 | Indonesië, Gili Trawangan

Chillen op Gili Trawangan... Prachtig huisje en een paar passen naar het strand.
Zijn onze snorkelskills aan het uitbreiden. Prachtige onderwaterwereld hier!! We hebben notabene een hartstikke grote schildpad een meter voor onze neus voorbij zien zwemmen! Jackpot!!!
Daarnaast de wereld aan prachtige tropische visjes in allerlei kleuren en formaten gespot.
Verder is het voornamelijk insmeren en rustig aan doen want het is hier HEET!!!

  • 08 November 2012 - 12:22

    Kirsten:

    Is dat jullie huisje? Ziet er mooi uit

    *insert groen van jaloezie smiley*

  • 08 November 2012 - 12:33

    Joke Witteveen:

    Hoi Mandy en Jeen.
    Ik heb enkele verslagen nu pas gelezen, omdat ik het niet meer kon openen. Ligt aan mij hoor. Maaaaaar het is me nu weer gelukt. Ja, je weet hoe ik met de computer ben. Wat beleven jullie weer prachtige avonturen.
    Wel even schrikken he van die turtle? Blijf genieten.
    Groet Joke

  • 08 November 2012 - 12:34

    Laura:

    Wauw!!!

  • 08 November 2012 - 13:03

    Mam:

    Doe mij zo'n hutje !!!

  • 08 November 2012 - 20:40

    Ingeborg:

    Dat klinkt als genieten. Dikke kus Ingeborg en buik :)

  • 09 November 2012 - 10:21

    Blub (of Elvis):

    Zeg baasjes....

    ik ben toch nog wel steeds de mooiste vis. Misschien wel niet de mooiste vis van de zee, maar wel de mooiste vis in de kom? En de mooiste vis voor jullie?

    EN zo'n schildpad...die past toch niet bij mij in de kooi he? Die nemen jullie toch niet mee als nieuw vriendje?

    Blub, Blub (Of Elvis dus)

  • 09 November 2012 - 11:19

    Mandy:

    Lieve lieve Blub (of Elvis natuurlijk)... Hoe gaat het met je nu je alleen in de kom moet rondzwemmen? Wij missen Elvis (of Blub) wel erg.. Gelukkig ben jij nog in goede handen En gezondheid. Nemo en z'n vriendjes say hi to you!! Ze vragen of je ook een keer komt spelen.
    De grote schildpad is weer doorgezwommen dus daar hoef je niet bang voor te zijn hoor!
    Nou lieve Blub (of Elvis) we missen je en komen je snel weer halen om je prachtige oranje pantser en geweldige sprongen weer te bewonderen!

  • 09 November 2012 - 19:37

    Fancy:

    Woeffff what about me ?????

  • 11 November 2012 - 14:03

    Blub (of Elvis):

    Mag dat, mag dat, mag dat? Mag ik met jullie mee en gaan spelen met Nemo? Mag dat nu? Ahhhh....toeoeoeoehhh

    Hier alleen in de kom gaat het goed hoor. Tuurlijk mis ik Elvis (of Blub), maar gelukkig is Kirsten er veel, dus ben ik niet helemaal alleen.

    En ik kan niet meer wachten tot jullie er weer zijn, ik heb zin om jullie te zien. Gelukkig zijn jullie al over de helft van jullie reis!!! Das natuurlijk voor mij leuk, maar voor jullie wat minder, dat snap ik...

    @ Fancy....ik denk dat ze jou meer missen dan mij, met jou kunnen ze tenminste knuffelen en wandelen enzovoort enzovoort. En ik mis je ook...we moeten elkaar snel weer een keertje zien.

    Blub (of Elvis)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Gili Trawangan

Mandy&Jeen

Actief sinds 13 Nov. 2010
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 64643

Voorgaande reizen:

27 Juli 2013 - 10 Augustus 2013

Thailand, Laos, Vietnam 2013:-))

06 Oktober 2012 - 23 November 2012

Indonesie&Maleisie 2012

09 Januari 2011 - 23 Maart 2011

New Zealand Adventure

Landen bezocht: