Jimmy. - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Jimmy. - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Jimmy.

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

06 November 2012 | Indonesië, Senggigi

Suzuki Jimmy heeft ons vandaag weer wat mooie kilometers bezorgd. Ons lunchpakketje met overheerlijk vers brood uit het dorp en kraft singles (plakjes kaas) en ander spul ingeladen en wegwezen!
Kuta was ons doel.... Ondertussen pura lingsar bezocht. Een in 1714 gebouwde tempel waar meerdere geloven worden beleden. Ook is er een vijver met heilige palingen die voor een hardgekookte eitje uit hun schuilplaats komen... Helaas waren er vanmorgen al veel toeristen geweest, dus de palingen hebben we niet gezien;-)
Wel hebben we een wens gedaan!
Verder door een pottenbakkersdorp gereden en toen koers naar Kuta.
We zaten vrijwel op het strand te lunchen toen er ineens een kudde buffels over het strand liepen!!!! Hoe bizar. Geen boer of niks erbij!
Verder nog een andere tempel bezocht en de zonsondergang bekeken............
Morgen naar de gilli Islands!
Groetjes J&M

• 07 November 2012 - 08:32

Alie:

Nou, het is weer een lust om te volgen waar jullie zijn, zo relaxt ook!! Jullie zijn ook ijverig voor de achterblijvers/geinteresseerden om vaak mededelingen te doen van al je belevenissen met mooi foto's erbij.... Bedankt daarvoor... Jullie zullen wel flink moeten afkicken als je weer thuis bent.... Neem het er dus maar flink van en geniet!! Gr. Alie

• 07 November 2012 - 11:20

Kirsten:

En natuurlijk hadden jullie weer geen fototoestel mee toen jullie op het strand zaten...

• 07 November 2012 - 15:09

Mandy:

Leuk dat je zo meeleeft Alie! Top. We genieten er volop van, wat een geluksvogels. En Kirs, heeeeel toevallig hebben we een paar supermooie foto's van de kudde! De internetverbinding is alleen onvoldoende om de foto's te plaatsen:-( We blijven het vrolijk proberen tot het wel lukt!
    Zitten nu op Gilli Trawangan.....

• 07 November 2012 - 17:24

Mam:

Ha die Man en Jeen, jullie zijn dus weer goed aangekomen...... jullie hoppen wat af zeg ...... veel plezier op de Gillies !!!! Maar pas op voor..... kwallen..... reuze champignons...... en vreemde drankjes !! Ja ja... we hebben weer veel te veel gelezen !!!
    xxx

• 08 November 2012 - 11:43

Kirsten:

whaaaahhhh....hilarisch die buffels. En wat een mooie omgeving zo op het strand

@ mam....reuze champignons? Klinkt gezellig ;-)

• 08 November 2012 - 12:59

Mam:

@ Kirsten..... ik hoop dat ze het alleen bij "skinny dipping" houden !!! Dat lijkt me gezellig genoeg !!!

Wat een leuke foto's weer...... het lijkt alsof jullie alleen op de wereld zijn met een kudde buffels !!
    Het strand ziet er mooi uit...... een prachtig terrasje...... lekker warm.......en geen kip te bekennen !! Hoe anders dan hier in Nederland op een mooie dag !!