Schorpioen - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Schorpioen - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Schorpioen

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

12 November 2012 | Indonesië, Ubud

Na een paar hete maar prachtige dagen op Gili Trawangan zijn we nu in Ubud (op Bali) neergestreken!
Op gili hebben we eigenlijk voornamelijk gesnorkeld en in de schaduw (ik) en zon (Jeen) liggen zonnen. Het snorkelen was echt prachtig!! De eerste dag hadden we al jackpot met een schildpad, maar we hebben ze alle andere keren ook gezien! En groot dat ze waren.. De eerste dag medium, tweede dag xl en de derde dag xxl!! Echt geweldig! En de visjes in alle kleuren van de regenboog, springende vissen en hele scholen vissen die aan ons voorbij trokken.
Bij vertrek vonden we nog een kleine verrassing.. Op ons bed liep ineens een levensechte bewegende SCHORPIOEN!!! T was maar een mini exemplaar, maar we waren blij dat we daar weer vertrokken..
De fast-boat naar Padang Bay vloog over het water. Ze hadden ons verteld dat het een uurtje zou duren en dan nog een half uur rijden naar Ubud. Euh 2 en een halfuur op de boot en op z'n minst 1 in de bus.. Gelukkig was een aanblik van Ubud voldoende om weer vol energie te zijn!
Leuk artistiek dorpje met heeeeeel veel winkeltjes:-))
Ze geven bij de verschillende tempels muziek en dansvoorstellingen, dus we hebben een showtje meegepikt.
Vandaag rustig aan want we zijn niet zo topfit. Een paar happen rauw kipfilet in de curry is waarschijnlijk de boosdoener ........
Ai.

Groetjes!!

• 12 November 2012 - 12:15

Kirsten:

You white ass nigga!!! (tenminste, dat denk ik, de rest ziet er in ieder geval bruin uit...)

Wat een goddelijke plekjes hebben jullie daar weer, ziet er mooi uit.

En IEIEIEIEKKKKSSSS van de schorpioen.

Jeen, hou je het shoppen nog een beetje vol? Of wordt je er al aardig zat van?

Sterkte met de gezondheid!!!

Liefs

PS, Jeen, wanneer ga jij weer bloggen?

• 12 November 2012 - 12:45

Jeen:

Ik ben steeds zo uitgeput van het shoppen dat ik niet meer aan het bloggen toe kom

• 12 November 2012 - 13:14

Kirsten:

Pfffff....je hebt net een paar dagen met billen op het strand gelegen (of in het water met het snorkelen). Lijkt me uitgerust genoeg om te bloggen ;)