Sunshine Reggae - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Sunshine Reggae - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Sunshine Reggae

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

15 Oktober 2012 | Indonesië, Medan

Vandaag met de scootertjes op pad geweest en een heel groot gedeelte vh eiland onderzocht. Mooie Batak-huizen, prachtige natuur, eilandjes, buffels, enkelbandjes, rijstvelden gezien en gravel roads bereden! Ai Jeen ging helemaal los.....ik wat minder. Cursus off road scooter rijden lijkt me wel wat! Met veeeel beschermende kleding;-)
Verder kleuren we heerlijk bij!
Vanaf morgen zullen we waarschijnlijk even van de radar verdwijnen.. We gaan de jungle van Bukkit Lawang bezoeken om oerang oetans te bekijken!!!!! Zoooooo'n zin in!!
Oeh en terwijl ik dit typ luisteren we naar live muziek+dans!!!, wachten we op pizza, loopt er een gekko over m'n voet en genieten we van de Bintang!
Life is sweet!!
Rustig aan daar! Groetjes van ons

• 15 Oktober 2012 - 15:58

Ilse:

He vrouwtje rustig aan hoor, niet weer stuiteren. (Nu dan wel met scooter maar toch) en Jeen bij je vrouw blijven hoor! Straks wordt ze ontvoerd door bosjesmannen met botjes door hun neus en een gekko in hun nek.

• 15 Oktober 2012 - 16:00

Ilse:

Had ik een knuffel mee willen sturen wil die weer niet mee door de ether. Hierbij dus nog een knuffel voor jullie. XXXX

• 15 Oktober 2012 - 17:50

Laura:

Klinkt goed allemaal!! Ben zo benieuwd naar nog meer foto's ;-))
    Geniet van jullie tijd en je jungle en van de apen. Lijkt me echt geweldig.
    Pas goed op elkaar Xxx

• 15 Oktober 2012 - 19:50

Kirsten:

oei....zitten blijven hoor, de grond is hard en vies!

Geniet van de apies daar, maak er maar mooie foto's van.

Pas goed op elkaar!

enne....pizza in Indonesie?!?

• 15 Oktober 2012 - 19:52

Blub En Elvis:

Dag baasjes,

zo te lezen vermaken jullie je wel. Even 1 vraagje...nemen jullie niet zo'n grote orang oetang mee naar huis? Die vertrouwen we niet echt...

Doe voorzichtig baasjes, we zien jullie graag snel heelhuids terug!

• 16 Oktober 2012 - 02:19

Mandy:

Lieve Elvis en Blub,
    Hoe gaat het met jullie. Met ons gaat het goed. We zien hier heel veel vriendjes van jullie in het meer.. Ze zijn grijs van kleur en zeggen blub tegen jullie. Ze vragen zich af hoe het is om in Nederland te leven en hoe het eruit ziet daar!
    Nou blub en el, tot snel!!

Blubberjump

• 17 Oktober 2012 - 20:13

Rolf En Ingeborg:

Dat klinkt echt weer super! En echte oerang oetangs zien, hoe cool is dat!
    Zijn benieuwd naar jullie verdere verhalen, dikke kus ons 3en