Breaking news!! - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Breaking news!! - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Breaking news!!

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

14 Oktober 2012 | Indonesië, Medan

Op de markt van Parapat hebben we pisang dan kalapa gekocht. Uit de tros bananen kwam nog een kakkerlak gerold die vakkundig door de voet vd verkoopster werd geplet... Hmmm toch waren ze best lekker;-)
De kalapa werd onder toeziend oog van alle marktlui voor ons in tweeën gehakt, waarna er van ons werd verwacht dat we het vocht gingen opdrinken. Lachehhhh.
(Alles voor een goed verhaal mensen;-)

Have a good day!!
Groetjes

• 14 Oktober 2012 - 10:34

Djoeke:

Lekker vers van de pers. Jullie maken toch wel filmpjes van dit soort acties?

• 14 Oktober 2012 - 11:34

Kirsten:

I am shocked....dat gebeurde gewoon voor jullie ogen? Jullie zullen je vereerd voelen dat jullie deel hebben mogen maken van dit historische nieuwsfeit. Ik zou het wel zijn....whoah...

(moest toch eerst even opzoeken wat een kalapa is hahaha)

Hou ons op de hoogte van meer shocking nieuws!!!

• 14 Oktober 2012 - 11:37

Kirsten:

en die laatste foto....geweldig!!!

• 14 Oktober 2012 - 13:12

Mam:

Wat kan het leven eenvoudig zijn !
    Een tros bananen en een jonge kokosnoot en je bent klaar voor lunch !!

Hé Man, wat een mooie sjaal !! De kleur is prachtig !!

@ Kirsten..... jaaahhhh die foto is echt HEUL LEUK !!

Doei...... Mam

• 14 Oktober 2012 - 18:39

Petra:

Ha mensen... ik heb na alle feestelijkheden en hectiek hier even een spurt genomen door jullie verhalen ;) dat klinkt alsof jullie het onwijs naar jullie zin hebben daar, goed te lezen en houden zo.. GENIET!!
    Liefs uit Utrecht!