No time to sleep... - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu No time to sleep... - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

No time to sleep...

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

21 Oktober 2012 | Indonesië, Medan

Na een verschrikkelijke nacht in Medan zijn we nu op Pulau Weh. Via een Binnenlandse vlucht naar Banda Aceh en toen de boot naar het eiland genomen.
In Medan hebben we de Mmmmmmmac Donalds bezocht!! Hmm een driedubbele cheeseburger menu!!! Ook werd Jeen opgewacht door studentjes die hem maar wat graag voor een interview en fotomoment wilden lenen. Haha dit keer moesten ze hun Duits oefenen, dus Jeen deed zich voor als gekke Duitser haha.
Verder hebben we een avondwandeling door Medan gemaakt.. Pff wat een drukte, verkeer en uitlaatgassen. We vonden het allebei prima dat we er maar een nachtje hoefden te blijven. Ons hotel lag aan een drukke straat waardoor we al slecht in slaap konden komen en toen de moskee ook nog eens om 4u begon te tetteren hadden wij het wel gehad!! Pfff.
De reisdag hadden we allebei een beetje een offday maar t aanblik van het Lumba Lumba appartement deed ons weer glunderen! Prachtig huisje, hangmat voor de deur en uitzicht op strand.........
Jaaa we gaan de boel maar eens verkennen, maar t ziet er goed uit. Tijd voor relaxxx.

Groetjes!!

• 21 Oktober 2012 - 13:08

Mam:

Zondag ochtend.....het belletje van de skype wekt mij...... wat heerlijk om dan jullie twee te zien..... Jeen liggend in een hangmat.... inmiddels met 'luie mannen baard'.... staat je goed.....en Mandy glunderend..... maar toch ook een beetje moe !!
    Ik krijg een prachtig uitzicht op de zee, strand en een tuin waar de geiten rondlopen.
    Een klein paradijsje !
    Oké, de reis was weer even afzien en de nachtrust was twee nachten niet best. Dat gaan jullie de komende dagen vast snel vergeten hoor !!!
    Veel snorkel plezier en liefs...... xxx

• 21 Oktober 2012 - 13:46

Mandy:

Hoezo luie mannen baard?? Dat zijn de slechte skypebeelden! Er ligt een keurig geschoren man naast mij in de hangmat!! Life is sweet..

• 21 Oktober 2012 - 14:35

Mam:

Oh, sorry hoor !!!!! ha ha. Ik zag toch echt een 'luie mannen baard' op de foto bij het vorige verslag !! Maar dat was dan zeker 'jungle baard' !!! ;-)

• 21 Oktober 2012 - 16:08

Mandy:

Haha Jeen dacht al dat je op de foto's doelde;-) Dan is't goed hoor.

• 21 Oktober 2012 - 16:08

Mandy:

Haha Jeen dacht al dat je op de foto's doelde;-) Dan is't goed hoor.

• 21 Oktober 2012 - 18:33

Kirsten:

Voor in je poezie-album,...

tip tap top....Mandy staat op haar kop ;)

• 21 Oktober 2012 - 18:37

Kirsten:

Ook hier vanmiddag een belletje. Stukken beter dan vorige week. Alhoewel we nog wel steeds logopedisten zijn, en die houden van een stotterend beeld en af en toe geluid.
    Helaas is het beeld hier niet zo goed als bij 'mam', het is toch wat geblokt allemaal. Maar ik weet met wie ik skype en wie ik op mijn beeldscherm heb.
    Toch steeds fijn je even te zien en te spreken!!!

Tsja, en dan kan ik hier van alles neer gaan zetten, maar ik geloof dat je het meeste al gehoord heb ;)

Geniet daar samen!!!