Snacktime - Reisverslag uit Pulau We, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Snacktime - Reisverslag uit Pulau We, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Snacktime

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

22 Oktober 2012 | Indonesië, Pulau We

Snacktime.... Bintang, groene gekke dingen en zeewiersmaakchips!
Voor de rest is het heerlijk vertoeven op het eiland. Gisteren wezen snorkelen, vandaag met een scootertje het eiland rond. Grote salamanders gezien (ook een voor ons appartement!), Jeen moest een agressieve slang ontwijken en ik werd aangevallen door een zwerm grote wespachtige beesten. Au!!
Ag de uitzichten waren meer dan mooi!!
Groetjes uut Gapang

  • 22 Oktober 2012 - 14:14

    Kirsten:

    maar dat vertelde je net niet...ik dacht dat je gewoon een beetje verkleurd was...kwam toch niet van de wespachtige beesten?
    En agressieve slangen? Lekker land daar hoor ;) Jullie liever dan ik/als ik/dan ma/als mij* (*doorstrepen wat niet van toepassing is hahaha)

    Snackse!

  • 22 Oktober 2012 - 14:24

    Ilse:

    He dat is balen....! En ik maar denken als ze de apen maar overleven. Worden julliegetroffen door wespen en slangen. Het is in elk geval niet saai.

  • 22 Oktober 2012 - 15:43

    Mam:

    Ik zie, jullie hebben het daar weer aardig op de kop gezet !!!
    Nauw jaaaah...... geeft niet hoor....zettn we de laptop toch weer op de kop !!! ha ha

  • 22 Oktober 2012 - 16:14

    Mandy:

    Happy birthday moeders!!!
    En maak je geen zorgen, om de slang viel net heen te slingeren. Beetje actie is best leuk! Oef en de wereld op z'n kop, wat is t hier mooi! Jeen is inmiddels bijna neger, ik vandaag flink verbrand... Heftig zonnetje hier.

  • 22 Oktober 2012 - 16:14

    Mandy:

    Happy birthday moeders!!!
    En maak je geen zorgen, om de slang viel net heen te slingeren. Beetje actie is best leuk! Oef en de wereld op z'n kop, wat is t hier mooi! Jeen is inmiddels bijna neger, ik vandaag flink verbrand... Heftig zonnetje hier.

  • 22 Oktober 2012 - 18:36

    Mam:

    Dank je wel ....en ik probeer me geen zorgen te maken !!! De volgende keer dat jullie op reis gaan, is Amsterdam dan een optie ??? Vandaag uitgeroepen tot de leukste stad volgens de Lonely Planet !!!
    Leuk dat jullie, als negerzoen en tomaat, voor me gezongen hebben !!! ha ha
    Ilse zei het al..... smeren smeren smeren !!
    Veel plezier en doei van Moeders

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Pulau We

Mandy&Jeen

Actief sinds 13 Nov. 2010
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 64637

Voorgaande reizen:

27 Juli 2013 - 10 Augustus 2013

Thailand, Laos, Vietnam 2013:-))

06 Oktober 2012 - 23 November 2012

Indonesie&Maleisie 2012

09 Januari 2011 - 23 Maart 2011

New Zealand Adventure

Landen bezocht: