Relaxing day - Reisverslag uit Pulau We, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Relaxing day - Reisverslag uit Pulau We, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Relaxing day

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

23 Oktober 2012 | Indonesië, Pulau We

De dag begonnen door vanuit ons appartement rechtstreeks de zee in te lopen voor een heerlijke ochtendduik... Daarna vers fruit en een pancake als beloning en voor de rest de hele dag gehangen.
Morgen trekken we weer door. Plan is om twee nachten in Banda Aceh door te brengen en op vrijdag via Kuala Lumpur naar Borneo (miri) te vliegen.
Bedankt voor al jullie reacties!! Superleuk! Ow en we hebben de foto's inmiddels aangepast, dus de laptops hoeven niet meer op de kop.

Groetjes vanaf het strand!

• 23 Oktober 2012 - 14:11

Jeen:

En euh ben je niet nog iets vergeten te vertellen?? Iets tijdens de lunch???

• 23 Oktober 2012 - 14:14

Mandy:

Ikke?? Euh zou niet weten wat.....

• 23 Oktober 2012 - 14:19

Kirsten:

Wat dan?

• 23 Oktober 2012 - 15:25

Mam:

Ja Jeen,....... wij worden nu ook nieuwsgierig.......

• 23 Oktober 2012 - 18:22

Laura:

Vertel, vertel Jeen

• 24 Oktober 2012 - 04:15

Jeen:

He wat vervelend het lijkt er op dat Mandy het niet meer weet.

• 24 Oktober 2012 - 09:15

Mam:

Oké....... we zullen het nooit weten wat er tijdens de lunch aan de hand was !! ha ha

We zijn erg benieuwd naar de verhalen die uit Banda Aceh gaan komen.
    En welke foto's jullie gaan toevoegen aan de reeks die jullie tot nu toe al hebben gemaakt !

Prettige reisdag !!