Moviestars - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Moviestars - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Moviestars

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

13 Oktober 2012 | Indonesië, Medan

Hallo lezers!! Daar zijn we weer....nu vanuit Danau Toba. Eergister een lange reisdag gehad van Bugittinggi naar Parapat (de plek om de boot naar het eiland te pakken). De dag begon met een leuk onderonsje met het hotelpersoneel...... We hadden al twee (van de 3) nachten betaald, maar we moesten volgens hun nog het volle pond betalen. Brrrr wat was ik woest!!! Maar we konden lullen als brugmans, wij hadden geen bonnetje. Door alle heisa reed tot overmaat van ramp onze taxi ook nog eens weg en hadden we bijna de politie op de stoep staan. Haha ik zag ons al als twee backpack-boeven worden afgevoerd hihihi. Maar goed, we trokken uiteindelijk aan t kortste end. Wij volle pond betaald, zij hebben er alsnog voor gezorgd dat we de taxi konden nemen.
Ok, dat avontuur gehad en op weg naar vliegveld Padang. Daar tickets geregeld voor een vlucht naar Medan. Dit lukte en op t vliegveld lekker gegeten! Loempia en sambal-nasi;-) Ja lekker pittig! Ook bekend meisje tegengekomen die even met ons bleef kletsen.
In het vliegtuig had Jeen eindelijk genoeg beenruimte! We zaten op de vleugel bij de nooduitgang dus de beentjes konden helemaal languit!
In Medan werden we natuurlijk belaagd door taximannetjes. Na wederom een supergrappige gekkenrit door de stad werden we gedropt bij een of andere taxicentrale. Ach en dan maar weer afwachten hoe het verder gaat. Dit keer een gelukje! Supermooie Toyota voor ons beide waardoor de 5 uur durende reis er opeens eens een stuk rooskleuriger uit zag.
Parapat hadden we rond 22u bereikt, incl heeeeel wat indrukken rijker!
Gisteren even een relaxte dag op Danau toba gehad en s avonds genoten van een heerlijke tropische bui!! Best lekker om daar even doorheen te stampen met poncho, korte broek en slippertjes..
Vandaag de toerist uitgehangen op skootertjes en flinke onderhandelingen gedaan voor lokale spulletjes! We zijn helemaal blij:-)
En verder zijn we als filmsterren onthaald.. De foto's spreken boekdelen denk ik haha...

Groetjes!!!

  • 13 Oktober 2012 - 10:49

    Kirsten:

    Ten eerste, leuk je gisteren weer even te hebben gesproken, ondanks dat we erg aan het stotteren waren, we mooie stilstaande beelden hadden en het beeld volgens mij ook niet altijd florisant was hahaha. Jammer dat we elkaar daardoor niet echt hebben kunnen spreken, maar ik heb je/jullie even gezien en gehoord, daar ben ik al blij mee!!

    Ten tweede, het kan aan mij liggen, maar ik zie nog geen foto's. Of zijn jullie zulke grote wereldsterren dat jullie juist geen foto's hiervan plaatsen, want het is priveleven en dat is heilig en wordt dus niet getoond ;-)

    Ten derde, het eerste waar ik aan dacht toen ik de titel zag (klein foutje Man...):

    Analyse tabloid lies
    From god to art, you need a star
    You're in my soul, you're in my mind
    I walk on water every night
    Movie star, dunno where you are
    Movie star, dunno who you are

    I love your taste, I love your shape
    I love the things about you, all the critics hate
    Fill my soul I once was blind
    You turn my water into wine
    Movie star, dunno where you are
    Movie star dunno who you are

    You don't know what it's like (here)
    You don't know what it's like (here)
    You don't know what it's like (here)
    Movie star
    Movie star
    Movie star
    Movie star

    Get me high, you blow my mind
    You make my mundane life all worth while
    You give me reason, give me rhyme
    Do anything for you just, give me a sign
    Movie star, dunno where you are
    Movie star, dunno who you are
    Movie star, dunno where you are
    Movie star, dunno who you are

    Ten vierde, GENIETEN DAAR!!! Ondanks de niet al te fijne ervaringen met het hotelpersoneel en de extra kosten. Had trouwens wel graag foto's gezien van de backpackers die door de politie zouden zijn afgevoerd. Inclusief het zwarte balkje voor de ogen haha. ;-)

    Liefs!!!!

  • 13 Oktober 2012 - 11:43

    Blub En Elvis:

    Blub blub blub

  • 13 Oktober 2012 - 12:23

    Mam:

    Ja, ook ik was helemaal blij met het skype gebeuren...... wat is het toch prachtig dat we zo kunnen mee genieten.... de verbinding was zo goed, in het begin, dat ik uitzicht kreeg op een prachtig hotel.... zwembad..... en het het meer..... ooooohhhh zat zelf ook even in Tuk Tuk !!
    Ben benieuwd naar de foto's die straks zeker nog gaan komen !!
    Wil wel eens zien wat jullie daar eten !!
    Oh ja, vergeet de bonnetjes niet hè !!! Leuk voor in't plakboek !! ;-)
    Doei....... Mam

  • 13 Oktober 2012 - 13:20

    Mandy:

    Foutje bedankt Kirs! De administratie is bijgewerkt;-) En betreffende tekst spookt ook al de hele dag door mijn hoofd!! En ja de Skype ging lekker, iig even live beelden gehad. Geweldige technologie toch. Proberen het snel weer! Xx

  • 13 Oktober 2012 - 13:45

    Kirsten:

    @ Mam, wat een geluk dat de beelden bij jullie wel goed waren. Wij waren waarschijnlijk op een verkeerd moment bezig...Man zag er erg mooi uit door het verrotte beeld wat we hadden hahaha.
    Het eten ziet er goed uit, tenminste, dat van gisteren. Wilde het namelijk ook even zien, dus ze heeft me wat toegestuurd via whatsapp.

    @ Man, bizar dat we het zelfde nummer in gedachten hebben (alhoewel ik alleen de titel weet en het nummer zelf niet, ik ben afgehaakt tijdens die cd). Maar wel cool.
    En vreselijk coole pics....zie ik daar zo maar blote armen en blote benen? ;) ZIet er goed uit wijffie!!! (Denk wel aan de slippers.....ai ai ai....ik blijf ze eng vinden)

    @ Jeen, dus jij krijgt de plaatselijke schone dames daar al op hun knieen? Doe je goed ;-)

  • 13 Oktober 2012 - 14:08

    Erika:

    Hi Mandy, zo te zien weer lekker genieten geblazen! I am jealous ;-) Tja, financiele accevietjes schijn je niet omheen te kunnen, waar je ook maar heen gaat. Hopelijk blijft het hier bij. Enjoy!!
    Dikke tuut

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Medan

Mandy&Jeen

Actief sinds 13 Nov. 2010
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 64616

Voorgaande reizen:

27 Juli 2013 - 10 Augustus 2013

Thailand, Laos, Vietnam 2013:-))

06 Oktober 2012 - 23 November 2012

Indonesie&Maleisie 2012

09 Januari 2011 - 23 Maart 2011

New Zealand Adventure

Landen bezocht: