Ponchotime - Reisverslag uit Bukittinggi, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Ponchotime - Reisverslag uit Bukittinggi, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Ponchotime

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

10 Oktober 2012 | Indonesië, Bukittinggi

Terima kasih voor alle berichtjes!! Superleuk om te lezen!! Als we ergens internet hebben is dat het eerste waar we naar kijken.
Vandaag op t scootertje naar de school van onze nieuwe vriend (lees verhaal gister). De tocht was natuurlijk al een grap. We hebben heel wat mensen aangesproken en op onze scootertjes kris-crossen we door de stad heen! Geweldig om langs lokale marktjes te rijden en alle mensen die naar je kijken... Nb toen we vanmiddag ergens een markje achteraf bezochten vond ik al die kijkende mannen (en vrouwen) niet zo leuk... Ben ook zo verschrikkelijk westers he;-) Gelukkig heb ik goede bescherming bij me!!
Ok. Uiteindelijk het schooltje gevonden, nou wat werden we onthaald!! Eerst op de koffie&thee bij de directeur, daarna in de klas!! De kinderen (en wij!!) vonden het geweldig!! Jeen en ik hebben twee liedjes voor ze gezongen (voor de nieuwsgierigen onder ons 'alle eendjes zwemmen in het water' & 'visje visje in het water + gebaren:-)) en de kids voor ons! Wat een ontzettend speciale belevenis!!!
Ow en Jeen moest natuurlijk even z'n computerkunsten laten zien... Ze hadden problemen. Special price for them:-))
En verder ponchotime!! Pffff een tropische regenbui.. Nou nu weet ik ook wat dat is. Plenzen!! Niet te zuinig. De vuilnismannen stonden tot aan hun enkels in een stroom regenwater dat de straten naar beneden stroomde!
We wachten nu op onze curry met rijst in onze favo café Bedudal.
Groetjes daar!!
(Morgen vertrekken we richting lake toba!)

• 10 Oktober 2012 - 15:06

Djoeke:

Wat een belevenis zeg, op school. Wij kijken ook dagelijks reikhalzend uit naar een nieuw reisverslag en de foto's er bij zijn ook leuk. Die foto van de wc was zeker een luxe uitvoering, haha.

• 10 Oktober 2012 - 16:02

Mam:

Ooooh wat een leuke foto en mooi verhaal !!!
    xxx

• 10 Oktober 2012 - 16:06

Jeen:

En als toetje.... Een banana-pancake!!!

• 10 Oktober 2012 - 16:07

Monique:

Wouw, wat leuk op zo'n school zeg! Je straalt ook helemaal! x

• 10 Oktober 2012 - 16:07

Mandy:

En wel twee!!!! Haha

• 10 Oktober 2012 - 20:22

J De Vegt:

Hallo vakantiegangers

Gewelldig die mooie reisverslagen, wij genieten er met volle teugen van en verbazen ons over de
    frekwentie waarin de berichten binnenstromen.
    Ik zou zeggen blijf zo doorgaan .

Heit

Ingeborg:

Wat een genot om jullie verhalen te lezen! Je straalt helemaal, bijzondere ervaringen hoor! Dikke kus

• 12 Oktober 2012 - 12:56

Laura En Roelof:

Wat hebben jullie al weer veel beleefd zeg. Heerlijk om jullie verhalen te lezen. Lekker blijven genieten daar van alle mooie dingen en mensen die jullie tegen komen. hele dikke kus

• 12 Oktober 2012 - 20:44

Kirsten: