Deadliest insects - Reisverslag uit Miri, Maleisië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Deadliest insects - Reisverslag uit Miri, Maleisië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Deadliest insects

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

28 Oktober 2012 | Maleisië, Miri

Vrijdag zijn we van Banda Aceh via Kuala Lumpur naar Miri gevlogen. 2 goeie vluchten, maar wel een lange dag. Op het vliegveld van Banda Aceh was het extreem rustig, zeg naar gerust uitgestorven ivm einde van bedevaart naar Mekka.
Gister hebben we de Niah-caves bezocht. Eerst 3 km lopen door de jungle daarna nog een tocht door de enorme grotten en vervolgens weer even teruglopen. Onderweg nog allerlei vreemde dieren tegengekomen. 's avonds nog even shoppen.
En nu wachten op de bus naar Brunei.

• 28 Oktober 2012 - 07:41

Ilse:

Hoi samen, krijg ik mijn mail binnen met jullie berichtje, ben ik meteen geboeid door te titel. Maar daar niets meer over in jullie stukje. Jullie moeten journalist worden. Hahahaha. Maar grotten dat klinkt geweldig. Was dat ook zo? Fijne dag nog met elkaar. XXXX

Hey Junglepeople!

Gaat lekker daar he! Geweldig om op deze manier een stukje mee te krijgen van jullie trip(je) terwijl hier de nachtvorst heeft toegeslagen en ik m'n thermospul uit de kast heb gehaald. Brrrrrrrrr

• 28 Oktober 2012 - 08:43

Wen:

stom ding....plaatst-ie mn stukje 4x....grrrrrrrrr - deleten zou ik zeggen!

• 28 Oktober 2012 - 09:06

Mam:

Is dit stukkie een cliffhanger ?? Zijn de beelden nog onderweg ?? ha ha
    In ieder geval zijn jullie zo snel als een vliegende vlo !!
    En dan doel ik natuurlijk op het tempo waarmee jullie je verplaatsen.
    Veel plezier in Brunei !
    xxx

• 28 Oktober 2012 - 11:47

Kirsten:

Ik had dus echt het idee dat jullie langer in Maleisie zouden blijven. Dit is wel een snel een kort bezoekje ;)
    And what about that insects? Beetje misleidende titel deze keer hahaha..

Geniet!!!