'Morning Monks' en Olifantentocht!!!! - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu 'Morning Monks' en Olifantentocht!!!! - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

'Morning Monks' en Olifantentocht!!!!

Door: J&M

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

04 Augustus 2013 | Laos, Luang Prabang

Om 5 uur ging de wekker. We hadden sticky Rice besteld voor de monniken. Iedere ochtend staan mensen op straat klaar om ze eten te geven. De monniken lopen in een lange rij achter elkaar aan. Ook wij hadden een zitplekje waar we op onze knieën konden zitten om ze rijst te geven. Het was een indrukwekkend gebeuren... We hadden al heel wat monniken rijst gegeven, toen we de laatsten zagen. Dus wij snel alle overgebleven rijst in de bakjes vd laatsten geven. Oeps! Er bleken nog twee hele lange rijen monniken te komen!! Gelukkig hadden we snel ons matje opgeruimd en hebben we het hele gebeuren van een afstandje verder geobserveerd..

Omdat we toch al in touw waren gelijk maar door! Ontbijtje gescoord (streetfood broodje) en een tuktuk richting een waterval+olifanten genomen. Bij aankomst moesten we eerst op een bootje. Op zich al een leuk. Daarna wowwwwww olifanten!! Wat zijn ze gaaf!!! We waren echt de eersten, dus gelijk een stuk op een olifant gereden!!!! Wat ontzettend gaaaaf!!! Prachtige beesten!!! We gingen ook t water in, onze 'Dombo' deed het geweldig en heeft daarna genoten van z'n beloning!! Bananas:-)

's Avonds een olifant gekocht... :-))
Morgenavond vliegen we naar Vietnam!!!

Groetjes Jeen&Mandy

Mandy&Jeen :

Oll drammert!

• 04 Augustus 2013 - 18:54

Mam:

Jeehhh......we geloven onze ogen niet !!!!!
    Op een OELIEFANT !!!!!
    PRACHTIG !!!

• 04 Augustus 2013 - 19:12

Djoeke:

Dus toch maar vroeg opstaan, Jeen?

• 04 Augustus 2013 - 19:32

Gerda:

Nu ook al op een olifant! Geweldig....... En de monniken rijst geven lijkt me erg indrukwekkend...... Enneh.... Mandy.....MOOIE FOTO'S HOOR BIJ DIT VERSLAG!

• 04 Augustus 2013 - 22:55

Kirsten:

Zelfs de olifant lacht ;)