Airbottle: hab look:-) - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Airbottle: hab look:-) - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Airbottle: hab look:-)

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

20 November 2012 | Indonesië, Legian

Wat een rust he;-) Er valt weinig te vertellen momenteel...
We zitten in een luxe hotel voor de laatste week. Zitten in Legion (vlakbij Kuta) en genieten volop! Beetje zonnen en in zee spelen, lekker eten, bij het zwembad hangen en shoppen:-)
Nogmaals bedankt voor alle reacties!! Is echt superleuk en het eerste waar we naar kijken als we internet hebben!

• 20 November 2012 - 07:32

Gerda:

Het was en is erg leuk om jullie verhalen te volgen. Geniet nog van dit luxe weekje bij het hotel en wij zullen elkaar binnenkort wel tegenkomen aan de Schorpioen!

Liefs,

(ome) Kor & Gerda

• 20 November 2012 - 09:04

Kirsten:

Wat een luizenleven hebben jullie daar ook...

Fijn dat jullie weer naar huis komen (alhoewel het met NZ fijner was met al die aardbevingen en die gekke val van je)

• 20 November 2012 - 16:14

Laura:

Geniet er nog maar lekker van dikke kus