Vooraankondiging - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Vooraankondiging - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Vooraankondiging

Door: Jeen

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

20 November 2012 | Indonesië, Legian

Nu de laatste week van onze vakantie aangebroken is, we in een luxe hotel zitten en alle tijd hebben om onze reis nog eens te overdenken kwamen we op het idee om nog een kleine quizvraag te bedenken voor onze trouwe volgers.
Voor degene die als eerste het antwoord weet ligt er een echt origineel (real fake) Indonesisch kadootje in onze backpack.
Aan het einde van de middag/begin van de avond (Nederlandse tijd) zullen we de vraag hier op deze blog plaatsen.



  • 20 November 2012 - 08:39

    Kirsten:

    Whoei...spannend

  • 20 November 2012 - 08:40

    Gerda:

    SPANNEND!!!!!!


  • 20 November 2012 - 08:40

    Gerda:

    SPANNEND!!!!!!


  • 20 November 2012 - 08:45

    Mam:

    Jeehhh !!!

  • 20 November 2012 - 09:05

    Kirsten:

    hahaha, dit wordt een waar gevecht....battle of the readers.

    @mams, hoe is het met Fancy?

    @Jeen....yeah....eindelijk weer een levensteken van jou!

  • 20 November 2012 - 09:57

    Mam:

    @ Kirsten....... denk je dat ik een kans maak om het van je te winnen ??? ha ha

    Met Fanc gaat het naar omstandigheden goed hoor. De operatie is goed verlopen en erger is voorkomen. Het zal allemaal nog wel pijnlijk zijn en het is onhandig met die grote kap om. Ze ziet eruit als een rollade in een elastisch netwerk. Zo zielig !!

  • 20 November 2012 - 10:01

    Kirsten:

    @ mams...ik denk dat je de meeste kans maakt hahaha. Normaal worden met quisjes familieleden uitgesloten van deelname ;)

    En ik zie al weer voor me hoe Fancy eruit ziet. In mijn gedachte ziet het er vrij grappig uit, maar dat is het natuurlijk niet. Gelukkig is het voor een goed doel. Hoop dat ze snel weer de oude is!!!

  • 20 November 2012 - 12:41

    Djoeke:

    Hee Jeen, hou je wel rekening met de jongere deelnemers? Hier is iemand die gek is op wedstrijdjes en vooral cadeautjes en altijd roept: ik heb gewond (lees: gewonnen) en ik ben de EEEERSTE.

  • 20 November 2012 - 12:44

    Djoeke:

    En Jeen, ik ken jou... het zal wel weer een spraakmakend cadeau zijn (om de spanning nog iets op te voeren?.

  • 20 November 2012 - 13:04

    Mandy's Mam:

    @ Djoeke...... een junior quizzz lijkt mij een goed idee !!! ;-)

  • 20 November 2012 - 13:19

    Jeen:

    Die jonge deelnemer krijgt sowieso een prijs als ie meedoet

  • 20 November 2012 - 16:17

    Laura:

    Kom maar op........ik zit er helemaal klaar voor. Ik wil wel zo'n origineel (real fake) Indonesisch kadootje!!!

  • 20 November 2012 - 18:30

    Mandy:

    Zeg Lau... Hij komt hij komt.... Enneh eerst een goed antwoord produceren he!!!
    Succes mensen!!!
    Enneh graag geen vragen over tijdstip van plaatsing;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Legian

Mandy&Jeen

Actief sinds 13 Nov. 2010
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 64637

Voorgaande reizen:

27 Juli 2013 - 10 Augustus 2013

Thailand, Laos, Vietnam 2013:-))

06 Oktober 2012 - 23 November 2012

Indonesie&Maleisie 2012

09 Januari 2011 - 23 Maart 2011

New Zealand Adventure

Landen bezocht: