Minitour - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Minitour - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Minitour

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

14 November 2012 | Indonesië, Lovina

We zijn op minireis binnen onze reis! Hebben voor een paar dagen een scooter gehuurd, kleine rugzak met spulletjes mee en we zijn on tour!!

In Ubud hebben we ook nog een paar leuke dagen gehad. Zijn verhuisd naar een spiksplinternieuw en schoon appartement en hebben daar onze spullen gestald zodat we er straks nog een paar nachten kunnen doorbrengen:-))
In Ubud hebben we ook gescooterd. Tempels gezien en door iemand opgepikt die ons naar een koffieplantage wilde leiden! We kregen allemaal uitleg en hebben gezien hoe koffie wordt gemaakt en peper, cacao, kaneel, nootmuskaat, etc gezien! Daarna kregen we een proeverij met heerlijke koffie (jaa ik vond het ook lekker!!) en thee!

Oké onze tour:
Munduk was plaats van bestemming, maar een prachtige toeristische route heeft ons uiteindelijk naar Lovina geleid.
Wow echt off road langs plekken waar ze nog nooit blanken hebben gezien! Overal prachtige rijstvelden en andere plantages, prachtige panorama's van een rokende vulkaan en heerlijk in de bergen crossen!
Onbeschrijflijk mooi!!!

• 14 November 2012 - 12:38

Jeen:

Oh en je bent nog vergeten te vertellen dat onze motorbikes onderweg nog een goodluck ceremonie hebben gekregen, middels een bakje voorop en wat rijst op onze voorhoofden!! Dus geen lekke band dit keer.

• 14 November 2012 - 14:13

Kirsten:

Ik ben sprakeloos....eerst skinnydippen, nu koffie...

• 14 November 2012 - 15:04

Mam:

Jullie hebben een behoorlijke afstand gereden op die scootertjes zeg !!! Het eiland dwars overgestoken en dan op zoek naar dolfijnen misschien ??? Die ontbreken nog in het lijstje van dieren die jullie zijn tegen gekomen !!
    Waar en van wie kregen jullie die goodluck ceremonie? En zetten ze een bakje met rijst voor op de scooter???
    Geniet maar weer lekker van jullie avontuur en we wachten in spanning op meer mooie verhalen en foto's !!
    Doen jullie wel voorzichtig met dat 'off road' scooteren !!!!
    xxx

• 14 November 2012 - 16:51

Monique:

Wouw, dat klinkt indrukwekkend! Kreeg je ook leuke, rare of andere reacties op jullie blank zijn?
    Ps...er ligt zo langzamerhand een behoorlijke laag stof op onze rackets... :-P

• 15 November 2012 - 10:47

Mandy&Jeen :

Haha wat is het toch fijn om jullie reacties te lezen!! Doet ons elke keer erg goed!
    Jajaa Kirs, heavy shit he:-p haha. Maar echt lekkah!
    En ja mam, veel kilometers afgelegd! Superleuk om op die afgelegen plekken te rijden. En Mo meestal zie je de koppen drie keer omdraaien als ze Jeen hebben gespot.. Verbazing alom en dan een vette glimlach voor ons!
    En mam de goodluck ceremonie was gewoon op straat. Een vrouw vroeg waar we heen gingen en riep wait wait, for good luck! Ze plakte rijst op onze voorhoofden en dat bakje werd ergens voorop onze scootertjes geplaatst.. Lachen toch!
    En nee geen dolfijnen gespot. We zitten inmiddels in Munduk:-)

• 15 November 2012 - 10:48

Mandy&Jeen :

En Mo, begin maar te stoffen!!! We kunnen bijnaaaaaa:-)))

• 16 November 2012 - 12:26

Kirsten:

Ik ben een beelddenker, zie jullie al rijden met rijst op jullie voorhoofd geplakt hahaha

• 16 November 2012 - 12:44

Mam:

ha ha Jaaah Kisten.... en dan met wapperende rokjes .....