Sun, sea and relax - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Sun, sea and relax - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Sun, sea and relax

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

03 November 2012 | Indonesië, Kuta

Pfff wat hebben we hier toch een zwaar leven... Het is hier zoooo ontzettend warm, de zon schijnt, de zee produceert prachtige (surf)golven en het zwembad voor onze deur is s avonds heerlijk warm voor een zwempartij onder de sterren.
Vandaag hebben we op het strand doorgebracht... Heerlijk zwemmen, surfers bekijken en hoge golven trotseren! Gaaf! Wat is een duik nemen hier toch lekker! En bruin dat we worden..
Moesten wel erg lachen toen we naar t strand liepen. We hadden gisteren onze kleding naar de wasserij gebracht. Vanmorgen hingen ze in het steegje te drogen haha.. Helaas hadden we geen camera bij ons, maar was erg grappig.
Morgen gaan we met de boot naar Lombok.
Groetjes!

• 03 November 2012 - 11:02

Kirsten:

Oeps....ik las de titel iets te snel op de telefoon, las iets anders dan relax, begon met een s, eindigde op een x....dan weet je het wel...

Anyhow...maak ons maar weer jaloers met die mooie foto op het strand met je blote armen en blote benen. En met je verhalen dat het warm is en dat je 's avonds kan zwemmen in het zwembad voor je deur.
    Want als wij er hier zo gaan bijlopen worden we ziek en als we buiten nat worden, dan is dat niet door een zwempartij 's avonds ;)

Keep enjoying!

PS, krijg net de kaart binnen...17/10-3/11 dus Dank je wel!!!

• 03 November 2012 - 11:56

Mam:

Jeetje..... Mandy..... wat een prachtige foto !!!!

• 03 November 2012 - 12:11

Mandy:

Jeetje Jeen bedoel je zeker;-) Goeie fotograaf he:-p

• 03 November 2012 - 12:21

Mam:

Jeetje..... Jeen...... wat een prachtige foto !!!!!!!!!

• 03 November 2012 - 12:30

Kirsten:

Man, naast een goede fotograaf is er ook een goed model nodig. Anders kan een goede setting alsnog worden verpest ;)

Dus mam heeft gelijk als je tegen jou zegt dat het een prachtige foto van jou (als model) is, gemaakt door een goede fotograaf die een goed oog had voor de achtergrond en het mooie licht erbij (way to go Jeen).

Ofwel, jullie zijn een goed team samen!!

• 03 November 2012 - 17:05

Laura:

hahahaha kirsten ik las ook iets anders dan relax!!
    Wat hebben jullie het toch weer goed daar. Vandaag nog even met je kunnen Appen Mandy. Zo'n raar idee dat je dan zo verweg zit en we toch even kunnen 'kletsen'.
    Ik hoop dat jullie genoten hebben van de koele lemon sqaush! En dat er nog meer mogen volgen. (mandy kennende hoef ik daar niet bang voor te zijn, dat komt helemaal goed)
    Nou ik kruip nog wat dichter tegen te kachel en drink nog even een kopje warme thee, want zo geweldig weer als bij jullie hebben wij hier zeker niet.

hele dikke kus

• 03 November 2012 - 20:24

Gerda:

Ik sluit me aan bij bovenstaande berichtjes van mams. MOOIE FOTO MANDY, GOED GEMAAKT JEEN. En wat betreft het bruin worden. Misschien moet ik er ook nog eens een keer naar toe. Wordt ik misschien ook nog wel een keer bruin.

Veel plezier daar nog.....

Liefs,

Gerda (& ome Kor)

• 04 November 2012 - 15:38

Mandy:

Haha jullie zijn zo leuk allemaal.... Moeten we het wekelijkse koffieuurtje weer gaan invoeren dit jaar?!

• 04 November 2012 - 18:30

Graag