Stempeltjes - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Stempeltjes - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Stempeltjes

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

29 Oktober 2012 | Maleisië, Kota Kinabalu

We made it to Kota Kinabalu!! Vanmorgen om 8uur vertrokken en om 17u aangekomen. Was een heerlijk comfortabele rit in een grote bus met airco. De grap aan deze rit was dat we maar liefst ACHT keer land in, land uit zijn gegaan. Brunei uit, Maleisië Sarawak in&uit, Brunei in&uit, Maleisië Sarawak in&uit, Maleisië Sabah in! Wow en elke keer moest we de bus uit om de stempeltjes te vergaren... Leuk!!
We gaan de stad even verkennen en hier twee dagen doorbrengen. Donderdag vliegen we door.

Tot laterssss, x

• 29 Oktober 2012 - 10:44

Kirsten:

Dus je paspoort is nu vol gestempeld?

• 29 Oktober 2012 - 11:04

Mam:

Ja hoor....... we zijn er weer helemaal ondersteboven van !!! :-)

Even een paar dagen lekker uitrusten en dan de reis te vervolgen, lijkt mij een strak plan !!

xxx

• 29 Oktober 2012 - 11:23

Mam:

Ondanks dat de foto's nu niet meer op de kop staan, zijn wij er toch nog echt ondersteboven van hoor !

Veel plezier !

• 29 Oktober 2012 - 18:01

Monique:

Wow veel stempels!!! Leuke verhalen allemaal...fijn dat jullie ons zo 'meenemen' op jullie reis. Liefs Monique