De uitslag! - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu De uitslag! - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

De uitslag!

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

22 November 2012 | Indonesië, Legian

Yesssssssss we have a winner!!!! Het was nog even spannend, maar op de valreep heeft iemand het goede antwoord gegeven!!
Anke-Marrit van harte gefeliciteerd met uw overwinning!!!!
Uw prijs is reeds ingepakt en zal zo spoedig mogelijk aan uw adres worden afgeleverd!!

Het goede antwoord was 8 eilanden.
Namelijk:
Java, Sumatra, Danau Toba, Pulau Weh, Borneo, Bali, Lombok en Gili Trawangan

• 22 November 2012 - 11:12

Mam:

@ Anke-Marrit..... Hartelijk Gefeliciteerd !!!

• 22 November 2012 - 11:20

Kirsten:

Valt Komodo onder Gili? Of zijn jullie daar niet meer geweest?

Gefeliciteerd Anke-Marrit!!

• 22 November 2012 - 11:28

Mandy:

Niet naar Komodo geweest Kirs!

• 22 November 2012 - 11:35

Kirsten:

@man,oké.kom het trouwens ook niet vinden op internet.ja,een pijl in de zee.dus was een serieuze vraag, kon het niet plaatsen. Is het wel een apart eiland,of valt het ergens onder?

@ Anke-Marrit,ik ben ondertussen wel benieuwd waarvoor we 2 spelrondes hebben gehad,laat je straks weten wat het was?

• 22 November 2012 - 11:45

Heit:

Anke- Marrit, van harte gefeliciteerd !!

• 22 November 2012 - 11:50

Jeen:

@Kirsten Komodo is een heel klein eilandje tussen Flores en Sumbawa.

• 22 November 2012 - 12:20

Mam:

@ Kirsten..... ik had Komodo wel gevonden via google-maps. Wie weet is het nu verdwenen net als Sandy Irland. Dit hoor ik net op het nieuws..... ben blij dat ze overmorgen weer aan vaste wal komen !!!! :-)

• 22 November 2012 - 12:30

Anke-Marrit:

Bedankt iedereen voor de felicitaties :-) en ontzettend leuk dat ik gewonnen heb :-D!
    Ben zeeeeer benieuwd wat het is :-D!

• 22 November 2012 - 12:56

Laura:

Mijn bericht is zeker niet goed doorgekomen, maar ik had hetzelfde antwoord als Anke hoor ;-))))

• 22 November 2012 - 18:32

Djoeke:

@Anke-Marrit, van harte gefeliciteerd. De bijgevoegde foto spreekt boekdelen dus ik denk dat je nu weet wat voor cadeau je krijgt.... Mijn complimenten overigens voor Jeen en Mandy om een vraag te bedenken die zoveel verschillende antwoorden opleverd. Hield de spanning er wel in.

• 23 November 2012 - 13:42

Pap En Mam:

Lieve Mandy en Jeen,

Bedankt voor de reisverslagen en mooie foto's.
    Het was daardoor ook voor ons genieten.
    Wij wensen jullie een goede terugreis.
    Tot ziens !!!!
    Liefs van Pap en Mam