Way back - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Way back - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Way back

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

17 November 2012 | Indonesië, Ubud

We zijn gistermiddag weer in Ubud aangekomen na onze trip.. Gelukkig waren onze backpacks goed door de jongens bewaakt en konden we gelijk onder de douche springen!
We waren echt pikzwart van de vele kilometers die we hadden afgelegd.

In Munduk zaten we hoog in de bergen met uitzicht op de rijstvelden en zee. Ook hebben we daar weer een mystery tour gemaakt die ons echt de bergen omhoog leidde tussen de meest prachtige rijstvelden door. In alle stadia kom je ze tegen en wat moet dat toch een werk zijn geweest om ze ooit aan te leggen. Zodra je van de hoofdwegen afslaat kom je in een compleet andere wereld. Te gek!

Na een nachtje in Munduk gingen we weer naar Ubud met een kleine omweg:-) Tanah Lot hebben we even bezocht.. Een tempel op een rots in zee. Helaas was het er erg toeristisch maar we hebben em gezien!
Onderweg nog een grote hagedis gezien en veel natuurschoon.

In Ubud hebben we een toprestaurant gevonden waar we inmiddels vaste klant zijn geworden. Het eten is heeeeeerlijk, de toetjes des te meer!! Hmm chocoladetaart met ijs, tiramisu en de rest.. Hmm

Morgen naar ons 5*****hotel.....

Groetjesssss!!

• 17 November 2012 - 09:33

Ineke:

hoi mandy leuk al die mooie foto s ook volg al je avonturen en ik blijf ook op de hoogte zo geniet er lekker van gr ineke en mary

• 17 November 2012 - 18:42

Monique:

Tiramisuuuuuu!!!! Kan me helemaal voorstellen dat het jullie favo restaurant is :-). Lekker nog even genieten van jullie laatste dagen daar!

• 18 November 2012 - 11:13

Mam:

Yes, weer van die mooie foto's die een goed beeld geven van wat jullie zien en beleven! Leuk hoor!!!