Bali-time!!! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu Bali-time!!! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Mandy&Jeen - WaarBenJij.nu

Bali-time!!!

Blijf op de hoogte en volg Mandy&Jeen

02 November 2012 | Indonesië, Kuta

Made it to Bali!!! Gisteren om 11.45u stond de eerste vlucht naar Kuala Lumpur gepland. Fijn vluchtje met ietwat vertraging en een heerlijk vliegtuigmenu (sja dat gebeurt niet vaak dus we noemen het maar even;-).
Op Kuala Lumpur moesten we racen om onze aansluiting te halen. Het is een groot vliegveld waar je met een metro naar het juiste gedeelte wordt vervoerd. Je raadt het al, wij de trein in gesprongen en toen rustig naar de gate... Gehaald.
Het zoeken naar huisvesting viel vies tegen. Je ziet hier picture perfect hotels, van buiten prachtig mooi maar oeiiii van binnen krijg je een shock! Na 45 min met onze tassen op de rug in 30+ graden hebben we maar toegehapt... Het stonk verschrikkelijk in de kamer en in t bed durfden we eigenlijk allebei niet te liggen. Juk!!! Eerst maar wat te eten gescoord (inmiddels was het 21u) en toen zijn we toch nog maar op hotelhunt gegaan haha. Pffff echt wat een ellende!!
De grap.... Om 0.30 hebben we in een ander hotel ingecheckt en zijn we toch nog verplaatst!! Haha de receptionist keek Jeen nog eens aan.....'you check out now???' Yes we check out now hahahaha. Wat een stunt weer!
Daarna hebben we de nacht op het strand gehangen... Bintang erbij en een prachtige live-show van de oceaan!!!! Wat een ontzettend hoge golven die kapot slaan op het strand!! Super!!!!!

• 02 November 2012 - 07:46

Ilse:

Hahahaha dus eerst inchecken dan uitchecken dan weer inchecken zodat je vervolgens de nacht op het strand kan doorbrengen. Hoe efficiënt. Dat kunnen jullie dan weer. Ik neem aan dat jullie nog even zijn gaan nachtzwemmen.

• 02 November 2012 - 09:43

Kirsten:

Wat dacht die man? Dat jullie even 3 uur lol op de kamer hadden gehad? ;-)

Wat klinkt die live-show goed!!! Zou je hier ook kunnen doen, maar dan wordt je nu wel nat....en niet van de zee. Oh, en gister kon men blijkbaar noorderlichten zien in Groningen. en tsja, die hebben jullie daar niet in Bali ;-p

• 02 November 2012 - 10:19

Petra:

FOTO's!! (van die live-show :)

• 02 November 2012 - 10:29

Margreet:

Man Man Man!!!

Wat maak je wat mee zeg....
    Superleuk om te lezen en stiekem ben ik erg jaloers grr.....
    Hier herfst; regen, donker, koud, kindjes ziek......
    Jouw verhalen zijn kleine lichtpuntjes op deze dagen!!
    Thanxxxxx Margreet

• 02 November 2012 - 12:45

Mam:

Waar is Herry als je hem nodig hebt hè !!!!
    Het was dus echt een dagje backpacking !!
    Was het tweede hotel ook zo slecht dat jullie er voor kozen de nacht in een hangmat op het strand door te brengen ???
    xxx